Piaggo zip iget 4T opvoeren

Kristan

Member
Hallo mensen, ik heb sinds kort een 2e hands piaggo zip brom uit 2018 het is een iget 4T met 12800 op de teller. De scooter loopt nu rond de 50 maar dat kan harder. Wil hem het liefst rond de 65-70 laten lopen. Graag zou ik willen weten wat de beste manier is om dit te doen en wat voor onderdelen ik hiervoor nodig heb. Ik hoor het graag. Groetjes van mij.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo mensen, ik heb sinds kort een 2e hands piaggo zip brom uit 2018 het is een iget 4T met 12800 op de teller. De scooter loopt nu rond de 50 maar dat kan harder. Wil hem het liefst rond de 65-70 laten lopen. Graag zou ik willen weten wat de beste manier is om dit te doen en wat voor onderdelen ik hiervoor nodig heb. Ik hoor het graag. Groetjes van mij.
Malossi multivar en ecu monteren.
 
Is een ecu noodzakelijk aangezien ik nu beetje krap bij kas zit, dus kan ik dan eerst de multivar monteren of moet er dan ook zo’n ecu in?
Ja je kunt ook alleen de multivar monteren, dan zal je wat sneller accelereren en je top zal een paar km hoger liggen. Wil je echt de 65-70 halen moet je ook de malossi ecu erbij monteren.
 
Back
Top