Piaggo zip 4takt gaat niet meer snell

Zukan

New Member
Hallo ,

Ik heb zelf bijna geen verstand van scooters maar , mijn zip 4 takt starte laatst niet dus ik heb hem effe naar de maaker gebracht de oorzak weet ik niet maar nu ik hem terug heb gekregen,kan die niet meer onbegrensd , als ik op me afstands bediening druk reageert hij niet.En dan nog een vraag , als ik helemaal gas geef gaat hij ineens traager en maakt hij een ander geluid.
Zou iemand aub kunnen helpen en me een paar goeie tips kunnen geven
 
Advertisement - register to remove this

Dubbel geplaatst.
Kan je er beter mee terug gaan naar de reparateur en vragen of hij hem in orde wil maken.
Ook op een reparatie heb je garantie.
Als hij een ander geluid maakt kan het ook zijn dat er iets niet goed aangesloten is.
Valse lucht omdat de carburateur niet goed aangesloten is. (Als deze scooter een carb heeft),
Dat kan je al wel zelf nakijken onder je buddybak.
 
Last edited:
Dubbel geplaatst.
Kan je er beter mee terug gaan naar de reparateur en vragen of hij hem in orde wil maken.
Ook op een reparatie heb je garantie.
Als hij een ander geluyiud maakt kan het ook zijn dat er iets niet goed aangesloten is.
Valse lucht omdat de carburateur niet goed aangesloten is. (Als deze scooter een carb heeft),
Dat kan al wel zelf nakijken onder je buddybak.
Ik heb vriende die wel wat verstand ervan hebben maar die zeggen dat er daar niks miss mee iss
Post automatically merged:

Dubbel geplaatst.
Kan je er beter mee terug gaan naar de reparateur en vragen of hij hem in orde wil maken.
Ook op een reparatie heb je garantie.
Als hij een ander geluyiud maakt kan het ook zijn dat er iets niet goed aangesloten is.
Valse lucht omdat de carburateur niet goed aangesloten is. (Als deze scooter een carb heeft),
Dat kan al wel zelf nakijken onder je buddybak.
Stel je zelf nog iets vooe wat k kan doorgeven aan me vrienden behalve naar de maker gaan
 
Last edited:
Kan van alles zijn.
Dan terug naar de monteur.
Anders gaat hij straks zeggen: "Je hebt er toch niet zelf aan lopen hannesen ?"
Ik heb zelf nog even extra gekeken en zag dat er op eene van dr manier schroefjes eruit waaren bij me luchtfilter waardoor jij op een kier open zat, toen ik hem starte ging hij opeenw weer heel goed rijden en ging hij weer 70 . Harttstikke bedankt voor de moeite om mij te proberen te helpen.
 
Back
Top