Piaggo zip 4 takt snellheie doet raar

Zukan

New Member
Hallo ,

Ik heb zelf bijna geen verstand van scooters maar , mijn zip 4 takt starte laatst niet dus ik heb hem effe naar de maaker gebracht de oorzak weet ik niet maar nu ik hem terug heb gekregen,kan die niet meer onbegrensd , als ik op me afstands bediening druk reageert hij niet.En dan nog een vraag , als ik helemaal gas geef gaat hij ineens traager en maakt hij een ander geluid.
Zou iemand aub kunnen helpen en me een paar goeie tips kunnen geven
 
Advertisement - register to remove this

Hallo ,

Ik heb zelf bijna geen verstand van scooters maar , mijn zip 4 takt starte laatst niet dus ik heb hem effe naar de maaker gebracht de oorzak weet ik niet maar nu ik hem terug heb gekregen,kan die niet meer onbegrensd , als ik op me afstands bediening druk reageert hij niet.En dan nog een vraag , als ik helemaal gas geef gaat hij ineens traager en maakt hij een ander geluid.
Zou iemand aub kunnen helpen en me een paar goeie tips kunnen geven

Je geeft aan dat je scooter weggebracht hebt naar een dealer/garage als die hiervoor wel gewoon liep en de afstandsbediening wel reageerde zou ik terug gaan naar de dealer/garage en het probleem voorleggen dat dit gekomen is nadat je hem hebt weggebracht
 
Hallo ,

Ik heb zelf bijna geen verstand van scooters maar , mijn zip 4 takt starte laatst niet dus ik heb hem effe naar de maaker gebracht de oorzak weet ik niet maar nu ik hem terug heb gekregen,kan die niet meer onbegrensd , als ik op me afstands bediening druk reageert hij niet.En dan nog een vraag , als ik helemaal gas geef gaat hij ineens traager en maakt hij een ander geluid.
Zou iemand aub kunnen helpen en me een paar goeie tips kunnen geven
Moieilijk lessssbar...
Vertaling: Moeilijk leesbaar...
 
Back
Top