Piaggo zip 2000 4t

Heyo

New Member
Ik heb een piaggo zip 2000 4T en had hem opgevoerd met een eurobegrenzer met een afstandsbedieningje hij liep eerst 65 op topsnelheid na een tijdje denk 30 km gereden liep hij nog maar 50 en trok een stuk slomer op ik heb hem nagekeken caberateur schoon gemaakt en de sproeier enzo heb kleppen opnieuw gestelt heb benzine filter nagekeken en kwam erachter dat spruitstuk niet goed was en benzine kraan die heb ik vervangen en toen liep hij weer 60 en trok snel op ik had toen 3 km gereden en toen liep hij weer een stuk trager en trok slechter waar kan dit door komen de laatste tijd start hij ook soms niet zo lekker mis heeft dat er mee te maken
 
Advertisement - register to remove this

Is mogelijk maar denk het niet. Dan zou die moeten ploffen en overslaan. Dat merk je echt. Kleppen niet goed gesteld heeft een beetje het zelfde effect. Heb je ze zelf gesteld of laten stellen? Als dat goed is, dan ligt het aan je begrenzer. Die eurogebegrenzers geven meestal kuren. Probeer je originele CDI eens en kijk of ie weer goed loopt. Verder controleer je bedrading, bougie en kabels of die goed vast zitten gedraaid. Verder controleer je carburateur nogmaals. Alles goed vast? Luchtslangen geen valse lucht? Etc..
 
Last edited:
Is mogelijk maar denk het niet. Dan zou die moeten ploffen en overslaan. Dat merk je echt. Kleppen niet goed gesteld heeft een beetje het zelfde effect. Heb je ze zelf gesteld of laten stellen? Als dat goed is, dan ligt het aan je begrenzer. Die eurogebegrenzers geven meestal kuren. Probeer je originele CDI eens en kijk of ie weer goed loopt. Verder controleer je bedrading, bougie en kabels of die goed vast zitten gedraaid. Verder controleer je carburateur nogmaals. Alles goed vast? Luchtslangen geen valse lucht? Etc..
Kan ik oude bougi kabel op oude cdi aansluiten
 
Ja dat kan wel.. Alleen moet je even zien hoe het uiteinde wat in de cdi moet nog bruikbaar eruit ziet. Ziet het verrot eruit.. Dan 1 cm stukje er van af snijden of knippen zodat je weer mooi koper draad ziet. En dan rechtsom en met drukken in de cdi draaien.
 
Back
Top