Piaggo skipper LC 125cc vertanding

snelsnel

ma3rok
Ik heb laatste een 125cc LC skipper (1995) gekocht nu ben ik begonnen met sluitellen, en dacht ik er ineens aan om de vertanding te veranderen naar een 180cc aangezien ik deze ging ombouwen naar een 180er & hij anders blijft hangen op de toerental van een 125cc, maar ik vroeg mij af welke secundair vertanding je hier voor nodig hebt, zat al wat rond te kijken maar vind precies niks. Als iemand dit weet, mag je zeker hier op antwoorden ✌
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb laatste een 125cc LC skipper (1995) gekocht nu ben ik begonnen met sluitellen, en dacht ik er ineens aan om de vertanding te veranderen naar een 180cc aangezien ik deze ging ombouwen naar een 180er & hij anders blijft hangen op de toerental van een 125cc, maar ik vroeg mij af welke secundair vertanding je hier voor nodig hebt, zat al wat rond te kijken maar vind precies niks. Als iemand dit weet, mag je zeker hier op antwoorden ✌
 

Attachments

  • Screenshot_20240611_214439_Instagram.jpg
    Screenshot_20240611_214439_Instagram.jpg
    70.8 KB · Views: 13
De ene is malossi 15/41 (125-150cc) de andere is 125cc orgineel piaggo skipper, zoals je ziet komt dat gleufje niet vrij bij de malossi, op dat gleufje hoort een spieband. zoals op de foto getoont. nu heb ik een probleem want hij wilt niet vast liggen te komen.
 

Attachments

  • IMG_3983.jpeg
    IMG_3983.jpeg
    187.5 KB · Views: 5
  • IMG_3984.jpeg
    IMG_3984.jpeg
    194.7 KB · Views: 3
  • IMG_3985.jpeg
    IMG_3985.jpeg
    187.7 KB · Views: 5
Back
Top