This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Piaggio ZipSP 2000 met kenteken.

Status
Not open for further replies.

bartj

HousePaus
Zoals de titel al doet vermoeden bied ik mijn ZipSP 2000 aan die wat liefde nodig heeft,

De reden dat ik de scooter verkoop is dat ik zoals vele andere het ambitieuze idee had opgevat een mooie sprinter te bouwen. Nou je raad het al, heb ten eerste totaal geen plek meer om te sleutelen. En nu het stiekem weer wat lekkerder weer begint te worden zit ik liever op het terras :+

De zip loopt wel, maar moet worden afgesteld.
Verder is deze voorzien van een setje Malossi RS24 veren die wat kilometertjes op straat hebben gemaakt.
Zit een Stage6Racing onder en een Stage6 uitlaat, ook zit er een 19mm Dellortho carburateur op. Zit ook nog een andere vario in als ik me niet vergis, welke weet ik zo 1 2 3 niet meer.
Verder zit er een witte originele SP kappenset op met hier en daar wat krasjes en gebruikersporen, wel is deze zonder scheuren.

De Zip mag in onderdelen weg als ik voor wat meer grote onderdelen kopers heb,

Verder heb ik niet echt een richtprijs in gedachten, dus als je een mooi bod hebt hoor ik het wel,
Is natuurlijk altijd te ruil voor een Vespa snorscooter maar daar zal niemand mee aankomen :+

Mocht je vragen hebben OID, stuur me een PM zou ik zeggen

Foto's zal ik maken zodra ik tijd heb, scooter staat niet thuis namelijk.

Mvg Bart
 
Status
Not open for further replies.