piaggio zip verlies trekvermogen

mich. dc

New Member
ik heb dus een probleem met mijn piaggio zip 2 takt ik heb de catalysator dus voor de uitlaat uitstoot te verminderen eraf gehaald maar dat kan toch niet het probleem zijn dat mijn piaggio zijn trekvermogen verlies het is 50cc zonder vario met variateur van malossi er zit een 17,5 carbu op van motorforce met sproeier 97 denk ik en een kelk stationair draaid die goed bij het stilstaan wil die dus goed optrekken maar eenmaal hij rijdt trekt die niet meer op ik denk dat door mengsel is omdat bougie zelf zwart is en niet koffie bruin maar ben niet zeker
 
Advertisement - register to remove this

sproeier maat 98 is best hoog voor een 50cc wat voor uitlaat en cilinder heb je ik denk zelf dat het aan je carb ligt spoel m ff door mss zit er iets verstopt ergens en kan nooit kwaad om je carb ff schoon te maken dan rijd hij sws stuk lekkerder
probeer anders ook ff een powerfilter te nemen
 
ik kan wel een kleiner sproeier zetten carbu zelf is nog masr nieuw en net gekuist als ik hem op zijn staander zet rijd hij maar hoor je hem eerst normaal dan is zo gelijk of hij koud staat zo gestotter maar rijdend trek die dus niet op en uitlaat heeft niet echt een merk naam opstaan en cillinder is een originele 50cc
 

Attachments

  • 15918734045565319225710756201843.jpg
    15918734045565319225710756201843.jpg
    158.6 KB · Views: 2
Last edited:
zet even wat punten en comma's in je tekst, dit leest nogal lastig ;)
jij zegt je catlisator verwijderd, in mijn ogen is de catalysator iets wat in de pot van de uitlaat zit of zie ik dat fout?

meestal als je de uitlaat aanpast of veranderd moet die opnieuw worden afgesteld, jij zegt dat je bougie zwart is.
meng je 1 op 50? zoja heel simpel even kleinere sproeier monteren. flink stuk rijden en goed warm rijden en dan nog een x controleren, het verschilt hoort ook voelbaar te zijn.


en als hij rijdt trekt hij niet goed op? bedoel je dat die als jij bijvoorbeeld afremt voor een bocht dan heel langzaam daarna optrekt? vaak kun je dat oplossen door iets lichtere rollers te monteren.
 
zet even wat punten en comma's in je tekst, dit leest nogal lastig ;)
jij zegt je catlisator verwijderd, in mijn ogen is de catalysator iets wat in de pot van de uitlaat zit of zie ik dat fout?

meestal als je de uitlaat aanpast of veranderd moet die opnieuw worden afgesteld, jij zegt dat je bougie zwart is.
meng je 1 op 50? zoja heel simpel even kleinere sproeier monteren. flink stuk rijden en goed warm rijden en dan nog een x controleren, het verschilt hoort ook voelbaar te zijn.


en als hij rijdt trekt hij niet goed op? bedoel je dat die als jij bijvoorbeeld afremt voor een bocht dan heel langzaam daarna optrekt? vaak kun je dat oplossen door iets lichtere rollers te monteren.

gewoon in het algemeen als ik hem nog maar laat warm draaien en dan rijdt dan trekt die ook langs geen kanten
 
Back
Top