Piaggio zip type 3, andere carburateur start heeeeeeeeel moeilijk

piaggiozip

New Member
Sinds een aantal weken heb ik een andere carburateur op mijn scooter.het is de zelfde carburateur maar de vorige bleef maar lekken dus heb ik hem vervangen. Sinds de andere erop zit start de scooter in de ochtend of nadat de scooter een dag stilstaat heeeeeeeeeeeeel moeilijk. Electric starten duur echt heel lang en ik moet dan met gasgeven een beetje spelen en luisteren totdat ik hoor dat hij hem gaat pakken en dan start ie heel gevoelig en gaat ie aan. Hij loopt dan pas stationair als ik hem ff goed laat lopen en bij wegrijden stottert ie nog een beetje. Bij de vorige carburateur as het 1 x drukken en aan. De instelling can de carburateur die er nu op zit was dat de luchtschroef 3,5 slagen openstond en deze heb ik terug gezet naar 1,5 omdat ik 3,5 wel erg veel vond. Wanneer de scooter aan geweest is en ik gereden heb start de scooter de rest van de dag wel normaal.

Waar kan dit aan liggen? Choke kapot? Afstelling verkeerd?
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier maatje groter en choke eraf halen , Mogelijk dat je morgen gewoon lekker rustig m aan kan kicken zonder problemen

Choke kan je ook erop laten maar dat is aan jezelf .
 
Back
Top