Piaggio zip sneller laten optrekken brom

Advertisement - register to remove this

een iget heeft een ecu, deze kan je varvangen met een malossi ecu. Je kan hem ook misschien net iets sneller laten optrekken en een iets hogere top (misschien net boven de 50) door hem perfect af te stellen met een multivar en strakkere trekveren
 
nee alleen de begrenzer werkt niet, je moet ook een malossi ecu (en er is ook nog een andere ontgrensde ecu die wat goedkoper is, weet alleen niet of deze even goed werkt) hebben anders heb je de begrenzer nieteens nodig
 
Ik heb op het moment de malossi multivar met 7,5g rollen in mijn iGet met de standaard piaggio 4t v-snaar(vanuit de fabriek komt hij met een ander), hier haal ik ongeveer 54 op de teller. Ik ben van plan om de nieuwe polini ECU(ECM) te kopen, met deze ECU kun je switchen van maps doormiddel van een knop. Op het persbericht zeiden ze dat je vanaf hun site bepaalde maps kon downloaden en uploaden op je ECU. Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of je deze zelf ook kunt maken en uploaden, als dit het geval ik zou ik een map kunnen maken waarmee hij te begrenzen is voor een controle.
 
Back
Top