Piaggio zip rijd vanzelf

Advertisement - register to remove this

hoi, wat is precies je probleem? Welk type/bouwjaar heb je?

Heb je als je stil probeert te staan dat de koppeling al aangrijpt?
 
hallo heb een zip 2t maar als ik bij een stoplicht sta dan rijdt die van zelf 5km per uur ongv van zelf hoe komt dat mvg.?
Moet je je stationair schroef even een paar slagen geven, zoek op youtube maar naar joey schaar stationair schroef afstellen die kan je wel verder helpen denk ik
 
iemand die me kan helpen?
gister trekveren gezet nieuwe roode 2000rmp en 6.8gr rollen heb ik der in standaard dus nu is de top ook van 75 na 55 60 gegaan en trekt veel langzaamer op
 
Wat moeten we hierbij nu helpen? Het is toch logisch dat je de oude trekveren en rollen weer moet monteren?
Wel geen trekveren hergebruiken, gewoon een nieuw setje van dezelfde halen.
Weet niet of dit probleem wel met trekveren te maken heeft.
Normaal als een scooter vanzelf weg wilt rijden dan krijgen ze teveel lucht of hij trekt ergens te veel lucht.
 
Waarom met je rollen kloten als het duidelijk is dat je trekveren niet goed zijn? Gooi er eens lichtere in. En heb je al gekeken naar je stationair toerental?
 
Waarom met je rollen kloten als het duidelijk is dat je trekveren niet goed zijn? Gooi er eens lichtere in. En heb je al gekeken naar je stationair toerental?
vandaag lichtere in gedaan is weer goedd zoals der voor zonder dip ens naar zen top :)
Post automatically merged:

Waarom met je rollen kloten als het duidelijk is dat je trekveren niet goed zijn? Gooi er eens lichtere in. En heb je al gekeken naar je stationair toerental?
odmat ik er strakkere nieuwe trekveren in heb moets ik ook lichtere rollen zetten
 
Back
Top