Piaggio zip of kymco agility 50 (geel kenteken)

Olek1087

New Member
Ik ben bijna 16 en ga binnenkort mijn scooter rijbewijs halen. Nu was ik een beetje aan het rondkijken naar goede betaalbare scooters die ik er mooi uit vind zien en kwam ik er 2 tegen. De kymco agility 50 en de piaggio zip. Ik heb op allebei al gereden (vrienden hebben ze) en wat mij opviel was het verschil in grootte, de zip is toch wel iets krapper wat voor mij een klein nadeel is omdat ik 1,85 ben en graag iemand achterop neem (ik ben er wel van overtuigt dat dit gewoon lukt maar alsnog), de kymco daarentegen is iets groter en stuurt fijn. Nu ga ik met de scooter naar school dus ik verwacht dat ik er op een doordeweekse dag ongeveer 20km op rijd en in het weekend vast ook wel als ik naar vrienden ga. Ik heb de scooter dus vaak nodig en wil niet dat hij me in de steek laat. Ik vind de zip wel wat mooier en kan dus echt niet kiezen welke ik moet nemen. Kunnen jullie mij helpen of hebben jullie evt andere opties?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Wat ik in je post mis: Ga je een nieuwe kopen of een goede 2ehandse?? Nieuw zijn er alleen nog maar EURO 4 modellen te koop..
En deze zijn nogal best begrensd, en heel veel vermogen hebben ze ook al niet meer..
 
Back
Top