Piaggio zip kopen met 17.000 km stand

Moto2021r

New Member
Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar een piaggio zip 4takt maar heb een budget van rond de 900 euro. In die prijsklasse vind ik vaak scooter uit rond het jaar 2010 met een kilometerstand van rond de 17.000 km.
Is dit te veel of kan dit nog?
Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Als de scooter alle onderhoud volgens het boekje heeft gehad zou het geen probleem zijn.

Mocht je een van deze scooters kopen, dan is het aangeraden om zelf een grote controle uit te voeren of deze laten uitvoeren bij een gecertificeerd bedrijf.

Vraag altijd naar de onderhoudsgeschiedenis van de scooter!
 
Ohw ja tuurlijk.
Post automatically merged:

Is het erg als een scooter al best wat eigenaren heeft gehad? Ik heb er hier eentje gevonden die uit 2012 komt en al 9 eigenaren heeft gehad volgens de rdw.
 
Last edited:
Ligt aan het onderhoud wat de scooter gehad heeft. Als het.blok recent nog is gereviseerd maakt het geen reet uit. Ga bij een scooter kijken die je een goede aankoop lijkt. Maak een testritje check ff de vering en of er nergens speling opzit. En nog 1 tip kijk of het blok enigzins beetje schoon is en niet dat lijkt of iemand 3x parijs dakar met je scooter heeft gereden. En aantal eigenaren maakt weinig uit vind ik.
 
Ik heb er hier eentje gevonden die uit 2012 komt en al 9 eigenaren heeft gehad volgens de rdw.
Die zou ik in ieder geval niet nemen!!!
Het is niet voor niks dat deze scooter al 9 eigenaren heeft gekend in 8 a 9 jaren.
Hier moet iets mee aan de hand zijn waar niemand een vinger achter heeft kunnen krijgen.

9 eigenaren, 9 verschillende manieren van onderhoud, als het dan gaat over "beurten volgens het boekje", dit boekje zal je nooit terugvinden van deze scooter.
 
Back
Top