Piaggio zip injectie start niet

Status
Not open for further replies.

Zyrano

New Member
K heb mijn scooter 2 weken ni gestart en mijn moeder had hem 4/5 dagen buiten laten staan in de kou en natte weer en daarna wou k hem starten maar hij wou ni starten daarna heb k gekeken of de bougi vonkte en die vonkte gwn k heb hem daarna schoongemaakt en geschuurd en toen wou die wel starten ma met moeite en de achterwiel draaide niet en als k gas gaf dan deed t niks en daarna viel die weer uit aan de accu kan t ook ni liggen want die heb k opgemeten en die was goed
 
Advertisement - register to remove this

Waarom maak je nou een nieuw topic aan over precies hetzelfde probleem?

 
Waarom maak je nou een nieuw topic aan over precies hetzelfde probleem?

Post automatically merged:

Waarom maak je nou een nieuw topic aan over precies hetzelfde probleem?

Nou omdat je dat normaal wel merkt met opstarten enz en daarvoor deed t het gwn nog prima niks aan de hand en sinds dat t stil heeft gestaan 2 weken doet t het niet en had de zaak opgebeld en die zei dat t niet aan de tank kon liggen want die blijft veel langer goed en heb verder ook bijna nooit 95 getankt
 
Post automatically merged:


Nou omdat je dat normaal wel merkt met opstarten enz en daarvoor deed t het gwn nog prima niks aan de hand en sinds dat t stil heeft gestaan 2 weken doet t het niet en had de zaak opgebeld en die zei dat t niet aan de tank kon liggen want die blijft veel langer goed en heb verder ook bijna nooit 95 getankt
Je moet even lezen, want dat doe je blijkbaar niet.
Sorry dat ik het zeg maar het niveau lijkt weer erg hoog.

Ondertussen is dit je 3e bericht over hetzelfde probleem...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top