Piaggio zip iget trekt slecht

Ydh492

New Member
Moghuu,
Ik heb een vraagje
Ik heb een nieuwe piaggio zip 4t iget, ik heb er een malossi ecu in zitten met de standaard 6,5 gram rollen en loopt nu +- 60kmpu alleen is de trekkracht vrij slecht

wat is de beste afstelling om hem rond de 50 te laten lopen en goede trekkracht te hebben, ik heb de standaard ecu ook nog liggen,
Ik wil het graag motorisch aanpassen zonder begrenser,

rolletjes?
Multivar?
Trekveren?
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

hoe je de top omlaag kunt krijgen weet ik niet. Stijvere trekveren helpnen veel met optrekken. Ik heb nu +2000rpm, trekt een stuk sneller op tot de +-30
 
Moghuu,
Ik heb een vraagje
Ik heb een nieuwe piaggio zip 4t iget, ik heb er een malossi ecu in zitten met de standaard 6,5 gram rollen en loopt nu +- 60kmpu alleen is de trekkracht vrij slecht

wat is de beste afstelling om hem rond de 50 te laten lopen en goede trekkracht te hebben, ik heb de standaard ecu ook nog liggen,
Ik wil het graag motorisch aanpassen zonder begrenser,

rolletjes?
Multivar?
Trekveren?
alvast bedankt
Betere trekkracht betekend (bijna) altijd hogere top.
 
Gewoon ontgrenzen die handel 60 is pefect je moet wel opvoeren om veilig mee te komen in het verkeer. Begrensd trekt die slecht acelereert die slecht ik heb het allemaal mee gemaakt met name 4t

Gewoon ff euro begrenzertje in en je zit goed
 
Is dat deze ?
ja die heb ik
Het beste is ook om meteen iets zwaardere rollen te kopen in combinatie met de trekvern. Maar hoeft niet per se. Wil je de dip rond de 35-45 kwijtraken kan een multivar daar mee helpen, dan moet je nog iets zwaardere rollen hebbn
Post automatically merged:

Gewoon ontgrenzen die handel 60 is pefect je moet wel opvoeren om veilig mee te komen in het verkeer. Begrensd trekt die slecht acelereert die slecht ik heb het allemaal mee gemaakt met name 4t

Gewoon ff euro begrenzertje in en je zit goed
eurobegrenzer op een iget?
 
ja die heb ik
Het beste is ook om meteen iets zwaardere rollen te kopen in combinatie met de trekvern. Maar hoeft niet per se. Wil je de dip rond de 35-45 kwijtraken kan een multivar daar mee helpen, dan moet je nog iets zwaardere rollen hebbn
Post automatically merged:


eurobegrenzer op een iget?
Die heb je toch gewoon?
 
Back
Top