Piaggio zip iget ledjes

Advertisement - register to remove this

met de stekkers die je los maakt als je de oude eruit haalt
Post automatically merged:

Link werkt nu wel. Zie nu dat deze zonder stekker komen. Je kan in een schema zien welke draad positief en negatief is of met een multimeter meten. En dan kan je de oude stekker gebruiken om deze lampen aan te sluiten
 
met de stekkers die je los maakt als je de oude eruit haalt
Post automatically merged:

Link werkt nu wel. Zie nu dat deze zonder stekker komen. Je kan in een schema zien welke draad positief en negatief is of met een multimeter meten. En dan kan je de oude stekker gebruiken om deze lampen aan te sluiten
In welk schema zou ik dit kunnen zien? Er was niets bij geleverd. Bovendien heb ik ook geen multimeter.
 
met de stekkers die je los maakt als je de oude eruit haalt
Post automatically merged:

Link werkt nu wel. Zie nu dat deze zonder stekker komen. Je kan in een schema zien welke draad positief en negatief is of met een multimeter meten. En dan kan je de oude stekker gebruiken om deze lampen aan te sluiten
Post automatically merged:

Hier zit ik vast. Ik heb echt geen idee wat ik nu kan doen en waar de witte draad op moet van de dagrijverlichting. Er is verder ook niets meegeleverd
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    118.4 KB · Views: 14
Last edited:
Logisch zou zijn:

Zwart = massa-aansluiting.
Geel is de aansluiting van het knipperlicht.
Wit is de aansluiting van je dagrijverlichting.

Maar of DMP ook zo logisch gedacht heeft is nog maar de vraag.

Verder vind ik de opmerking van cityparts "Dit product is passend op de volgende modellen" met een hele reeks Zipjes erachter toch wel misleidend.
Je denkt dan "plug and play" totdat je het doosje open maakt en je ziet dan die waardeloze connectoren die op geen ene Zip passen en je de hele kabelboom moet gaan verknippen!

Ik zou Cityparts bellen hoe zij denken dit op te lossen en zo niet, boeltje terugsturen want tot slot van rekening heb je 2 weken bedenktijd bij internet aankopen!

Vooral als jezelf geen verstand hebt van elektro en de drie draden van deze lampen set al intimiderend op je overkomen.
 
Logisch zou zijn:

Zwart = massa-aansluiting.
Geel is de aansluiting van het knipperlicht.
Wit is de aansluiting van je dagrijverlichting.

Maar of DMP ook zo logisch gedacht heeft is nog maar de vraag.

Verder vind ik de opmerking van cityparts "Dit product is passend op de volgende modellen" met een hele reeks Zipjes erachter toch wel misleidend.
Je denkt dan "plug and play" totdat je het doosje open maakt en je ziet dan die waardeloze connectoren die op geen ene Zip passen en je de hele kabelboom moet gaan verknippen!

Ik zou Cityparts bellen hoe zij denken dit op te lossen en zo niet, boeltje terugsturen want tot slot van rekening heb je 2 weken bedenktijd bij internet aankopen!

Vooral als jezelf geen verstand hebt van elektro en de drie draden van deze lampen set al intimiderend op je overkomen.
Het is gelukt toch bedankt.
 
Back
Top