Piaggio zip iget e4 motorstoringslampje blijft branden

Kuhh31

New Member
Onlangs is het motorstoringslampje gaan blijven branden wanneer ik de scooter wil starten. Na een beetje onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat de lambdasonde moest vervangen worden. Na deze te hebben vervangen heb ik een aantal keer kunnen starten en rijden zonder problemen. Echter heb ik nu weer het zelfde probleem en blijft het lampje weer branden. Weet iemand wat ik nog kan doen om dit te verhelpen?
Post automatically merged:

Onlangs is het motorstoringslampje gaan blijven branden wanneer ik de scooter wil starten. Na een beetje onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat de lambdasonde moest vervangen worden. Na deze te hebben vervangen heb ik een aantal keer kunnen starten en rijden zonder problemen. Echter heb ik nu weer het zelfde probleem en blijft het lampje weer branden. Weet iemand wat ik nog kan doen om dit te verhelpen?
Scooter heeft 13.000 gelopen

Advertisement - register to remove this

Zit er misschien een los of slecht contact in de draden of de connector van deze sensor dit omdat hij het weer deed nadat je eraan gewerkt had.

Last edited:
contact 7 x aan en uit. bij 7e x aan 1 x gas geven en weer loslaten en contact uit. dit reset de sensoren etc, als er dan niks mis is dan blijft je lampje uit, gaat die weer aan dan uitlezen.

Back