Piaggio zip iget dip

Piaggiozipp

New Member
Hallo,

Ik heb een Piaggio zip iget brom.
Sinds vorige week heeft de zip een soort dip. Gaat 5 km minder dan eerst en trekt hééél langzaam op.

Weet niet wat het veroorzaakt.
Staat op dit moment 850km op.

weet één van jullie wat het veroorzaakt?
 
Advertisement - register to remove this

Hij moet goed warm zijn voordat hij fijn loopt. Mijn. iGet loopt ook steeds anders, beetje wind mee of tegen scheelt al 5km/u
Voordat ik het probleem had was dat al zo maar daar trok die nog normaal naar zijn top en had die geen dip.
Nu Trekt die Super langzaam naar zijn 10 en
20 tot 30 en Met iemand achterop is de top 40.
 
mits de onderhoudsbeurten gedaan zijn en j e er niet zelf aan gesleutelt hebt heb je tot januari 2023 garantie. Het is zonde van een nieuwe scooter om niet van de garantie gebruik te maken. Ik zou de verkoper om een bon oid vragen zodat je hem gratis kan laten repareren
 
mits de onderhoudsbeurten gedaan zijn en j e er niet zelf aan gesleutelt hebt heb je tot januari 2023 garantie. Het is zonde van een nieuwe scooter om niet van de garantie gebruik te maken. Ik zou de verkoper om een bon oid vragen zodat je hem gratis kan laten repareren
Enig idee waar ik voor de garantie terecht kan?
 
Enig idee waar ik voor de garantie terecht kan?
Garantie claim je bij de verkopende partij.
Deze dient het product te maken/repareren of te vervangen.
De fabrikant geeft garantie.
Garantie loopt normaliter via een dealer.
In deze is de aankoop particulier gedaan (waarom ?)
Met een aankoopbewijs is dit geen enkel probleem.
Je geeft aan dat die niet beschikbaar is.
Raar dat de verkoper deze niet heeft en/of kan overleggen....
Via het kentekenregister van de RDW kan je, wellicht, aantonen dat de desbetreffende scooter niet ouder dan 2 jaar is en deze dus onder de garantiebepalingen valt.
Zal een ja/nee strijd worden met de fabrikant, maar niet geschoten is altijd mis !!!
Volgens de Nederlandse, alsmede de Europese wet, heb je meer garantie dan je denkt.
Dit moet je zelf maar even uitzoeken.
Heb dit al vaker uitgelegd/gezegd en ben daar wel een beetje klaar mee... ;)
 
een officiele piaggio deal
Garantie claim je bij de verkopende partij.
Deze dient het product te maken/repareren of te vervangen.
De fabrikant geeft garantie.
Garantie loopt normaliter via een dealer.
In deze is de aankoop particulier gedaan (waarom ?)
Met een aankoopbewijs is dit geen enkel probleem.
Je geeft aan dat die niet beschikbaar is.
Raar dat de verkoper deze niet heeft en/of kan overleggen....
Via het kentekenregister van de RDW kan je, wellicht, aantonen dat de desbetreffende scooter niet ouder dan 2 jaar is en deze dus onder de garantiebepalingen valt.
Zal een ja/nee strijd worden met de fabrikant, maar niet geschoten is altijd mis !!!
Volgens de Nederlandse, alsmede de Europese wet, heb je meer garantie dan je denkt.
Dit moet je zelf maar even uitzoeken.
Heb dit al vaker uitgelegd/gezegd en ben daar wel een beetje klaar mee... ;)
Heel erg bedankt
Ik ga er achteraan
 
Back
Top