Piaggio zip iget brom opvoeren

Alex6447

New Member
Hallo,
Ik heb sinds een maand een piaggio zip iget brom en zou deze graag willen opvoeren naar ongv 65 km/u hoe kan ik dit doen? Met de malossi multivar, sportluchtfilter (weet niet of dit iets uithaald) nieuwe rollen, ecu. Ook wil ik een begrenzer monteren en een nieuwe uitlaat. Helpen jullie me?
 
Advertisement - register to remove this

met de multivar met 7.5 gr rollen en de malosso ecuhaal je de 65 precies. Sportluchtfilter kan je doen voor het idee maar haalt niet veel uit. Uitlaat varvangen is 4 boutjes en da lambdasone loshalen en daarna vastmaken, zijn vast wel videos van te vinden.
Begrenzer zou ik niet weten hoe het moet, maar met 65 krijg je waarschijnlijk net geen wok
 
met de multivar met 7.5 gr rollen en de malosso ecuhaal je de 65 precies. Sportluchtfilter kan je doen voor het idee maar haalt niet veel uit. Uitlaat varvangen is 4 boutjes en da lambdasone loshalen en daarna vastmaken, zijn vast wel videos van te vinden.
Begrenzer zou ik niet weten hoe het moet, maar met 65 krijg je waarschijnlijk net geen wok
Je krijgt bij 54 al een wok hoor
Post automatically merged:

Hallo,
Ik heb sinds een maand een piaggio zip iget brom en zou deze graag willen opvoeren naar ongv 65 km/u hoe kan ik dit doen? Met de malossi multivar, sportluchtfilter (weet niet of dit iets uithaald) nieuwe rollen, ecu. Ook wil ik een begrenzer monteren en een nieuwe uitlaat. Helpen jullie me?
Op youtube staan genoeg videos hierover, sportluchtfilter maakt alleen maar herrie
 
Je krijgt bij 54 al een wok hoor
Post automatically merged:


Op youtube staan genoeg videos hierover, sportluchtfilter maakt alleen maar herrie

Met een sportluchtfilter krijg je wel degelijk een hogere top en betere acceleratie. Dit is omdat de malossi ecu zich hierop kan afstellen en zo ook meer benzine kan leveren.

De zip iget is ook bij de luchtfilterslang bengrensd kijk maar zelf als je de kap van het luchtfilter open maakt hoe dun de slang is die naar het injectiehuis gaat.

Met alleen de multivar kit en de malossi ecu haal je rond de 60 en als je er een sportluchtfilter op doet dan haal je de 68 (Hier hoor je ook dat je in de toerenbegrenzer zit).
 
Met een sportluchtfilter krijg je wel degelijk een hogere top en betere acceleratie. Dit is omdat de malossi ecu zich hierop kan afstellen en zo ook meer benzine kan leveren.

De zip iget is ook bij de luchtfilterslang bengrensd kijk maar zelf als je de kap van het luchtfilter open maakt hoe dun de slang is die naar het injectiehuis gaat.

Met alleen de multivar kit en de malossi ecu haal je rond de 60 en als je er een sportluchtfilter op doet dan haal je de 68 (Hier hoor je ook dat je in de toerenbegrenzer zit).
Hoe heet die luchtfilter voor een iget e4?
 
Back
Top