daniel41234
New Member
Ik heb sinds bijna een jaar mijn Piaggio zip uit 2022 sinds nieuw bij de dealer gekocht, na meerdere pogingen gewaagd te hebben om hem optevoeren merk ik totaal geen verschil met de trekkracht wat hij mij in het begin gaf en de topsnelheid. Allebei is tevens hetzelfde gebleven. Weet iemand wat er mankeert? is er nog iets begrensd of zou er iets aan de hand zijn?
PS: de scooter is net gekeurd bij een dealer, hun hebben mij verteld dat ze alles hebben geprobeerd maar de topsnelheid en trekkracht wilt maar niet omhoog gaan. Tevens hebben ze ook een gat in mijn uitlaat gevonden wat ze uiteraard dicht hebben gemaakt.
SPECS:
Kilometer: 4023km (heb scooter sinds kilometer teller 0 gekocht als eerste eigenaar)
Top snelheid: 47 (50 op de teller heb getest en met 50 op de teller rijdt hij in werkelijkheid tussen de 45-47km/h)
Toegevoegde items:
Malossi Euro 5 ECU
Malossi Multivar
Malossi Luchtfilterslang
De gladde varioring wat met de mulitvar kit geleverd is (ookal zat er al een gladde in)
8.5 gram rollen toegevoegd
Witte drukveer (geleverd met de multivar kit)
(met de originele 6.1 gram rollen maakte hij alleen gigantisch veel overtoeren en begon de scooter op zijn hoogtepunt als een gek te trillen maar uiteindelijk hetzelfde resultaat qua snelheid)
PS: de scooter is net gekeurd bij een dealer, hun hebben mij verteld dat ze alles hebben geprobeerd maar de topsnelheid en trekkracht wilt maar niet omhoog gaan. Tevens hebben ze ook een gat in mijn uitlaat gevonden wat ze uiteraard dicht hebben gemaakt.
SPECS:
Piaggio Zip SP 4T Euro 5 Injectie 2022
Kilometer: 4023km (heb scooter sinds kilometer teller 0 gekocht als eerste eigenaar)
Top snelheid: 47 (50 op de teller heb getest en met 50 op de teller rijdt hij in werkelijkheid tussen de 45-47km/h)
Toegevoegde items:
Malossi Euro 5 ECU
Malossi Multivar
Malossi Luchtfilterslang
De gladde varioring wat met de mulitvar kit geleverd is (ookal zat er al een gladde in)
8.5 gram rollen toegevoegd
Witte drukveer (geleverd met de multivar kit)
(met de originele 6.1 gram rollen maakte hij alleen gigantisch veel overtoeren en begon de scooter op zijn hoogtepunt als een gek te trillen maar uiteindelijk hetzelfde resultaat qua snelheid)
Last edited: