piaggio zip dip bij optrek

Tarikk_

New Member
hoi ik heb een piaggio zip die ten eerste met een koude motor erg lastig start en ten tweede een dip heeft bij de optrek. ik had er een begrenser in en toen was de dip enorm. ik heb toen besloten de oude 25kmpu cdi terug te monteren. dit maakte de dip minder erg als ik goed een paar keer gas gaf maar de dip bleef. ik heb toen mijn sproeier 78 die overigens erg vies was vervangen voor een 80 en heb meteen de bougie vervangen. ook heb ik een gloed nieuwe malossi multivar gemonteerd met 6.1 rollen (ik snap dat dit te licht is en wil 6.5 gram monteren) en een nieuwe vsnaar. helaas is de dip er nog steeds. ik snap dat samen met het start probleem het misschien mijn klepspeling kan zijn maar wil eerst uitsluiten of er geen andere problemen zijn. ik lees vooral dat het ook je trekveren zijn en ben dus van plan malossi gele trekveren te monteren. ook zie ik dat de luchtschroef afstellen misschien helpt. zijn dit dingen die werkelijk kunnen helpen? ik hoor het graag van iemand
 
Advertisement - register to remove this

Kleppen stellen zou je sowieso al kunnen doen zoon voelersetje kost geen drol. Ik zou voor nu van de lucht schroef afblijven. Probeer eerst je kleppen te stellen
 
Back
Top