piaggio zip dagrijverlichting doet het niet maar knipperlichten wel

tibeau

New Member
Hallo ik heb vorige week een zip iget 5 4 takt gekocht ik had alpha leds geplaatst maar ik wou ze aansluiten op men kabelboom en ik hoorde klik sinds dien werkt men dagrijverlichting niet meer enig idee wat het kan zijn? kan het een zekering zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Begin daar maar eens te zoeken ja. Heb je er eerst over nagedacht of uitgezocht hoe je de nieuwe verlichting moest aansluiten?
Of maar wat aansluiten en kijken of het werkt.... Bij LED verlichting altijd opletten. LED werkt alleen op gelijkspanning en is niet zonder meer verwisselbaar met gloeilampen (of halogeen)
 
Begin daar maar eens te zoeken ja. Heb je er eerst over nagedacht of uitgezocht hoe je de nieuwe verlichting moest aansluiten?
Of maar wat aansluiten en kijken of het werkt.... Bij LED verlichting altijd opletten. LED werkt alleen op gelijkspanning en is niet zonder meer verwisselbaar met gloeilampen (of halogeen was begon
Post automatically merged:

Wat ik eerst had gedaan is de achterkant want dat was blijkbaar het makkelijkste daarbij had ik de video van zandri gevolgd maar van voor had ik nog de originele en toen ik de achterkant aansloot hoorde ik een klik
 
Heb zojuist alle zekeringen veranderd werkt
Nog steeds niet
Post automatically merged:

het ligt niet aan men zekeringen heb ze juist veranderd
 
Ik neem aan dat je de dagrijverlichting hebt afgetakt van de witte draad bij je contactslot.
Is dit met een zogenaamd Scotchlock gedaan en zo ja, is dit goed aangeknepen?

Zoiets dus, kan ook een andere kleur hebben:

shopping
 
Last edited:
Back
Top