Hil Eijking
Member
Goedemorgen allemaal, om te beginnen ik heb een piaggio zip en er zit een angle eye in de scooter. Hij werkte altijd perfect totdat ik een ander achterlicht gemonteerd had. Na een tijdje met een goed werkend achterlicht en goed werkende angle eye te rijden begon de angle eye soms te knipperen. Nu is het zo dat als ik mijn scooter start de angle eye het niet doet (heel soms gaat hij eventjes aan maar na 4 seconden gaat hij weer uit en dan blijft hij ook uit) Als de scooter loopt dan blijft hij ook uit. Alleen als ik groot licht aan zet gaat de angle eye aan met groot licht erbij. Als ik hem van groot licht af haal dan doet hij het weer helemaal niet.
Ik dacht shit dit is niet goed, dus ik had weer de oude achterlicht terug gemonteerd op de hoop dat de angle eye weer normaal zou werken. Alleen dat is niet het geval, weet iemand wat er mis is gegaan en hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt
Ik dacht shit dit is niet goed, dus ik had weer de oude achterlicht terug gemonteerd op de hoop dat de angle eye weer normaal zou werken. Alleen dat is niet het geval, weet iemand wat er mis is gegaan en hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt