Piaggio zip 50cc 4takr

Daan044

New Member
Ik heb een 50cc 4takt en eerst deed de scooter het niet goed bij vol gas want dan ging de snelheid en de toeren omlaag dus toen heb ik er een nieuw spruitstuk opgezet en de carburateur schoongemaakt dus daarna was het opgelost tot het een paar km later weer begon.
Heeft iemand enig idee wat t zou kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Daan,

misschien kun je even uitleggen wat weer begon want zo snapt niemand het!
Dat de snelheid en toeren omlaag gaan bij vol gas terwijl die het direct na het schoonmaken van de carburateur gewoon weer goed deed op vol gas tot het na een paar terug kwam dat de snelheid en toeten omlaag gaan bij vol gas
 
misschien weer vuil in de carb gekomen vanuit de tank , en je sproeier weer verstopt , zit er een benzine filter in de leiding vanaf de tank ?
Je zou weer eens de sproeiers moeten schoonmaken , en als hij er niet tussen zit , een filter plaatsen . En ook daarna de kraan van de tank halen , hier zit ook een filter op , en de tank doorspoelen.
 
misschien weer vuil in de carb gekomen vanuit de tank , en je sproeier weer verstopt , zit er een benzine filter in de leiding vanaf de tank ?
Je zou weer eens de sproeiers moeten schoonmaken , en als hij er niet tussen zit , een filter plaatsen . En ook daarna de kraan van de tank halen , hier zit ook een filter op , en de tank doorspoelen.
Oke bedankt ik ga het proberen
 
Back
Top