Piaggio zip 50cc 3v kleine opvoer

Aiwanz

New Member
Hallo ik heb een 50cc zip 3v 4 takt uit 2020 en heb deze 2e hands gekocht en er zat bij aankoop al een mallossi multivar in maar hij gaat maar 50 en maakt 4000 toeren maar een vriend van mij heeft een 50cc 2018 model met multivar en trekt veel harder op en gaat 55 weet iemand hoe dit komt of hoe ik mijne kan verbeteren

Ik kan de toeren zien op een zelf ingebouwde digitale teller

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Als je een Iget euro 4 hebt, zou je met een andere ECU, van Malossi, en misschien ook een grotere doorlaat van je luchtfilterslang, genoeg vermogen krijgen om 55 tot 60 te gaan. Zo te horen heb je een brom?
En wanneer je een euro 5 hebt moet je nog geduld hebben, want er is nog niet echt een snelle ECU op de markt. Maar hou Joey Schaar in de gaten, want die gaat binnenkort iets vertellen over een ECU omvormer...
Trouwens, wat voor toerenteller heb je ingebouwd?
 
En wanneer je een euro 5 hebt moet je nog geduld hebben, want er is nog niet echt een snelle ECU op de markt. Maar hou Joey Schaar in de gaten, want die gaat binnenkort iets vertellen over een ECU omvormer...
Denk dat het wijzer is , de Site van DDL Tuning in de gaten te houden ... Die Joey Schaar lult maar wat , kan zelf niet eens afstellen , brengt zijn Scooters bij Dennis .

Zelfde met de mooie verhaaltjes van Joey over de Power Commander voor de Euro 5 , WAT heb je er aan ?? helemaal nix nu comma nul , de Enige die er voordeel bij heeft is Joey Schaar ... die verdiend er op .... ASS-HOLE eerste klas i.m.o.
 
Last edited:
4000 toeren is veel te weinig. Welk gewicht rollen zitten er in?
7.5 malossi
Post automatically merged:

Als je een Iget euro 4 hebt, zou je met een andere ECU, van Malossi, en misschien ook een grotere doorlaat van je luchtfilterslang, genoeg vermogen krijgen om 55 tot 60 te gaan. Zo te horen heb je een brom?
En wanneer je een euro 5 hebt moet je nog geduld hebben, want er is nog niet echt een snelle ECU op de markt. Maar hou Joey Schaar in de gaten, want die gaat binnenkort iets vertellen over een ECU omvormer...
Trouwens, wat voor toerenteller heb je ingebouwd?
Ik heb een digitale teller ingebouwd met een toerenteller er in als je opzoekt digitale teller zie je allemaal dezelfde die heb ik en mijn zip is euro 5
 
Back
Top