Piaggio Zip 4t2v gaat maar 40 km/u

Martijnl123

New Member
Dag mensen,

Mijn Piaggio zip 4t2v met ongeveer 9500 km op de teller uit 2014 heeft een probleem. Ik heb een onbegrensde cdi geïnstalleerd en liep toen al tegen wat problemen aan. Toen bleek er dus een sproeier 82 in te zitten waardoor het mengsel niet goed was. Nu heb ik een sproeier 78 er in gedaan (met sproeier 80 was het mengsel nog steeds niet goed). Ook zitten er 6.5 gram rollen in en wordt de scooter goed onderhouden. Maar mijn scooter gaat gps maar rond de 40 km/u, hoe kan dit?
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga zondag mijn begrenzer testen op een andere scooter maar ik denk persoonlijk niet dat het probleem daar ligt. Toen ik de scooter aanschafte zat er een ander carb op. En de uitlaat is nooit schoongemaakt / vervangen. Zou het ook met deze dingen te maken kunnen hebben
 
Denk het niet. Maar origineel is altijd beter qua carburateur. Ik denk eerder dat het je CDI met ontgrenzer is. Deze is gewoon gaar. Daarom rij ik zelf nooit met eurobegrenzer achtig spul. Gewoon Brom (Ducati) CDI doorzagen, 5.7grams rollen, sproeier 80 en gaan met die banaan. 68-70km op teller en 63 a 64 echte GPS Kmters.

En check ff of je varioring er zeker weten wel uit is!
 
Heb net getest, ontgrensd reed de scooter van mijn vriend niet goed (geen goede afstelling?) Maar heb dus de brom cdi van mijn vriend (rijdt hij zelf 55 mee) op mijn scooter getest en ging nog steeds rond de 40. Dus denk persoonlijk niet dat de begrenzer het probleem is
Post automatically merged:

Denk het niet. Maar origineel is altijd beter qua carburateur. Ik denk eerder dat het je CDI met ontgrenzer is. Deze is gewoon gaar. Daarom rij ik zelf nooit met eurobegrenzer achtig spul. Gewoon Brom (Ducati) CDI doorzagen, 5.7grams rollen, sproeier 80 en gaan met die banaan. 68-70km op teller en 63 a 64 echte GPS Kmters.

En check ff of je varioring er zeker weten wel uit is!
Varioring is er zekers te weten uit
 
Back
Top