Piaggio zip 4T

zipperd99

New Member
Goedenmiddag allemaal,

Ik heb een piaggio zip uit 2013. Een week geleden heb ik geconstateerd dat ik problemen heb met mn verlichting. De motor start hoe die dat altijd heeft gedaan alleen wel met kickstart, electrische start doet het niet en ik hoor ook geen klikje. de toeter doet het maar voor 20%. mn ledverlichting voor doet het op hele lage toeren niet middel toeren doet ie het 50% en op hoge toeren doet ie het 100% Ook knippert hij veel te hard. maar als ik mijn remhendel indruk doet de verlichting naar behoren en knippert ie normaal maar mn toeter en mn electrische start doet het dan nog steeds niet. mn koplamp en mn achterlicht doen het altijd maar op lage toeren doen ze het ook maar voor 60%. Ook als de scooter op lage toeren draait en ik druk mijn electrische start in deot mn koplamp, achterlicht en benzine licht het maar voor 50% en mn ledjes voor helemaal niet

Ik heb het gevoel dat dit een massaprobleem is. as vrijdag komt er een nieuwe kappenset op de scooter dus wil ik kijken wat het probleem is.
Kunnen jullie mij vertellen waar de massakabel ligt? en zijn er verdere punten die ik moet controleren?

Verdere tips zijn altijd welkom!

groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top