piaggio zip 4t wilt niet harder

Status
Not open for further replies.

Peter123

New Member
hallo,
ik had een 2de handse piaggio zip gekocht 4t hij komt van 2009 en heeft 18000km gereden en alles was nog standaard maar toen wou ik mijn scooter opvoeren er zaten 2 varioringen in en die heb ik eruit gehaald en hij ging niet harder toen dacht ik het ligt aan de cdi dus ik heb mijn cdi doorgezaagd en dat was gelukt maar hij liep nog steeds niet harder als 40 km/h us toen had ik lichtere rolletjes ingedaan maar dat hielp ook niet ik heb zelf de kleppen gesteld inlaat 0,10 uitlaat 0,15 en dat hielp ook niet dus kan iemand mij helpen want ik bergrijp er niks
met vriendelijke groet jarmo
 
Advertisement - register to remove this

Ga het niet nog eens 1000.xxxxx keer uitleggen.. Op dit forum geld een snor opvoer verbod.. Wij gaan je dan ook niet helpen om je snor scooter op te voeren.. Een alternatief is een bromscooter kopen zodat je standaard al sneller kan..

Een snor scooter is bedoeld om op een wat lagere tempo te mogen rijden zonder helm.. En daarmee is deze discussie dan ook gesloten

/close
 
hallo,
ik had een 2de handse piaggio zip gekocht 4t hij komt van 2009 en heeft 18000km gereden en alles was nog standaard maar toen wou ik mijn scooter opvoeren er zaten 2 varioringen in en die heb ik eruit gehaald en hij ging niet harder toen dacht ik het ligt aan de cdi dus ik heb mijn cdi doorgezaagd en dat was gelukt maar hij liep nog steeds niet harder als 40 km/h us toen had ik lichtere rolletjes ingedaan maar dat hielp ook niet ik heb zelf de kleppen gesteld inlaat 0,10 uitlaat 0,15 en dat hielp ook niet dus kan iemand mij helpen want ik bergrijp er niks
met vriendelijke groet jarmo
“Opfluister toon” verwijder de prop uit de uit laat weet je niet hoe check yt… veel succes “praat op een normale toon” nee sorry ik mag je niet helpen met dit probleem
 
Daarom ziet gcs100, na opnieuw lezen, de humor ervan in!

Verder denk ik dat de moderator de sleutel uit het slotje heeft vergeten te trekken want ondanks dat dit draadje /closed zou zijn kan men nog steeds reageren.

Peter, de policy van dit forum is om geen hulp te bieden aan het opvoeren van snorfietsen.
Dit heeft de moderator al uitgelegd.
That's life...
 
hallo,
ik had een 2de handse piaggio zip gekocht 4t hij komt van 2009 en heeft 18000km gereden en alles was nog standaard maar toen wou ik mijn scooter opvoeren er zaten 2 varioringen in en die heb ik eruit gehaald en hij ging niet harder toen dacht ik het ligt aan de cdi dus ik heb mijn cdi doorgezaagd en dat was gelukt maar hij liep nog steeds niet harder als 40 km/h us toen had ik lichtere rolletjes ingedaan maar dat hielp ook niet ik heb zelf de kleppen gesteld inlaat 0,10 uitlaat 0,15 en dat hielp ook niet dus kan iemand mij helpen want ik bergrijp er niks
met vriendelijke groet jarmo
Als je nog vraag heb me ig is Jayden.mw dm me maar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top