Piaggio Zip 4T volledig onbegrensd en geoptimaliseerd, zou harder moeten kunnen?

Status
Not open for further replies.

TythorZeth

Well-Known Member
Beste leden,

Ik heb een Piaggio Zip 4T 25 km/h uit 2016 met een kleine 9000 km op de teller. Er zitten 5,5 gram rolletjes in met sproeier 80, varioring eruit, CDI-begrenzer is doorgenomen. Als ik andere mensen hoor en filmpjes kijk op youtube met een soortgelijke setup, trekken die door tot 70 km/h en zie ik dat ze ook sneller optrekken.
Die van mij doet ongeveer:
0-50: 12 sec
0-60: 20 sec
Topsnelheid: 63 km/h (60 km/h GPS)

Terwijl ik ze op YouTube 10 sec respectievelijk 16 sec zie gaan, en dan dus ook nog zeker naar de 70 op de teller. Ik mag niet klagen, hij rijdt lekker door op dezelfde toeren, maar dit kan dus duidelijk beter!

Ik vind dit best een groot verschil. Het lijkt me sterk dat het per scooter zoveel verschilt. Ik pomp m'n banden elke maand op met een barmeter. En gaat een sproeier van 2 maatjes groter het verschil nou echt maken? Waar zou dit aan kunnen liggen? Luchtschroef? Gasnaald? Deze staan immers afgesteld op een 25 km/h scooter.

Alvast bedankt voor de hulp!

Mod edit: Wij doen hier helaas niet aan snor scooters opvoeren, daarmee gaan we je niet mee helpen.. Aangezien dit buiten de legale regels valt gaat dit topic op slot helaas zoals elk andere `ik wil mijn snor scooter opvoer topic`
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top