Piaggio zip 4t v2 blok zit weer voll met benzine

Arda54

New Member
Ik had dit probleem een maand of twee geleden gehad die de garage heeft het gefixed voor 350 euro of beetje meer en nu is het alweer gebeurt ik heb geen geld meer over door deze crack scooter zall ik gewoon een nieuwe blok halen van 2dehands of kan ik het zelf fixen video van de probleem
 
Advertisement - register to remove this

Zou sowieso als @Brute-Force zegt terug gaan . Wat je zelf makkelijk kunt checken , is of er benzine loopt , door het vacuum slangetje , wat van je benzinekraan , onder de tank , naar je spruitstuk . Dan loopt als de inlaatklep toevallig open staat , de benzine boven op je zuiger. In dat geval is je membraam van je kraantje lek.
 
Ik heb geen iedee ik ga maandag naar de garage als die zegt dat ik geld moet betalen heb ik op 2dehands een 4t 2v blok gevonden want die blok is helemaal brakka die man van garage zij naar mij dat deze scooter van 4 andere scooters zijn gamaakt ofzo die had kabelboom van vespa heelwat anders ook hij had een niewe benzine kraan en wat meer ik zall seviz de ticket zoeken en foto sturent
Zou sowieso als @Brute-Force zegt terug gaan . Wat je zelf makkelijk kunt checken , is of er benzine loopt , door het vacuum slangetje , wat van je benzinekraan , onder de tank , naar je spruitstuk . Dan loopt als de inlaatklep toevallig open staat , de benzine boven op je zuiger. In dat geval is je membraam van je kraantje lek.
Post automatically merged:

Ik zweer ik moest gewoon 2takt mbk booster kopen elke maand heb ik andere probleem die kkr scoobie heeft me blut gemaakt
 
Back
Top