Piaggio zip 4t schurend/krijsend geluid

Daanw_

New Member
Ik heb een piaggio zip 4t uit 2017 en er komt een soortvan krijsend/schurend geluid aan de kant van de carterkap, dat geluid komt pas als ik rond de 50 ga en bij de 60 65 word het meer een fluitend geluid. heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een piaggio zip 4t uit 2017 en er komt een soortvan krijsend/schurend geluid aan de kant van de carterkap, dat geluid komt pas als ik rond de 50 ga en bij de 60 65 word het meer een fluitend geluid. heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
misschien het lager van in de carterkap.
 
Ik heb een piaggio zip 4t uit 2017 en er komt een soortvan krijsend/schurend geluid aan de kant van de carterkap, dat geluid komt pas als ik rond de 50 ga en bij de 60 65 word het meer een fluitend geluid. heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb wel zo iets maar ik denk dat het bij mij komt dat er een CAT los zit in mijn uitlaat
 
Daan,

heb je de carterkap er al eens van af gehad want het kan van alles zijn, zo wordt dit topic een raadtopic.
Ja ik heb laats nog andere rolletjes nieuwe koppeling erin gedaan
Post automatically merged:

Het zou miss ook uit de uitlaat kunnen komen die doe ik vanmiddag ff omwisselen want heb er nog een liggen
 
Daan,

heb je de carterkap er al eens van af gehad want het kan van alles zijn, zo wordt dit topic een raadtopic
Dat is zeker niet waar. Er is maar 1 oorzaak en die is heel simpel. Als je een snorvertanding in een bromblok hebt gaat hij gieren. Monteer een nette bromvertanding (4t) en het is over.

Groetjes Nigell
 
Dat is zeker niet waar. Er is maar 1 oorzaak en die is heel simpel. Als je een snorvertanding in een bromblok hebt gaat hij gieren. Monteer een nette bromvertanding (4t) en het is over.

Groetjes Nigell
Snor en bromvertanding is hetzelfde bij piaggio 4T, tevens topic uit 2021.
 
Back
Top