Piaggio zip 4t hapert van 20-30 km/u en haalt geen topsnelheid meer (60km/u)

Zip12

New Member
Beste mensen
Ik heb een probleem met mijn Piaggio zip
al maanden lang heb ik het probleem dat mijn scooter heel slecht optrekt en van 20 naar 30 km/u hapert, er komen uit de uitlaat ploffen en dan wanneer ik voorbij 30km/u geraak dan stopt die met de ploffen en hapert die niet en trekt die wel goed door. Hij haalt ook niet meer zijn top zoals vroeger. Vroeger liep die 60+ nu maar 45-50 ik wil wel meegeven dat ik een begrenzer cdi heb een eurobegrenzer beter gezegd..
Ik snap niet wat het probleem is?
De dingen die ik al heb gedaan:
-Bougie vervangen
-Olie vervangen

-rolletjes vervangen van 6,2 naar 7,5 gram
voor de rest niks veranderd kan iemand mij aub helpen dat zou echt top zijn Bedankt!

Piaggio zip 4t 2v
50cc
Bullet racing uitlaat
malossi vario kit
malossi luchtfilter
sport nokkenas
 
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor je reactie!
uhm nee kleppen nooit zelf gesteld en weet niet hoe ik de compressie moet meten ik zal wat videos kijken en zien of het de probleem oplost. Ik heb niet veel verstand van scooters maar toch bedankt zal het proberen
 
Heeft hij dan wel op tijd zijn beurtjes gehad ?
niet veel verstand van scooters
Zo niet vervang dan ook de olie , en lucht en benzine filters . Kijk ook eens naar je v snaar en rolletjes als dat nog niet is gedaan.
Vergeet ook je tandwielbak olie niet te verversen. Je kan bij de meeste winkels een set kopen , om je scooter een beurtje te geven.
 
Beste mensen
Ik heb een probleem met mijn Piaggio zip
al maanden lang heb ik het probleem dat mijn scooter heel slecht optrekt en van 20 naar 30 km/u hapert, er komen uit de uitlaat ploffen en dan wanneer ik voorbij 30km/u geraak dan stopt die met de ploffen en hapert die niet en trekt die wel goed door. Hij haalt ook niet meer zijn top zoals vroeger. Vroeger liep die 60+ nu maar 45-50 ik wil wel meegeven dat ik een begrenzer cdi heb een eurobegrenzer beter gezegd..
Ik snap niet wat het probleem is?
De dingen die ik al heb gedaan:
-Bougie vervangen
-Olie vervangen

-rolletjes vervangen van 6,2 naar 7,5 gram
voor de rest niks veranderd kan iemand mij aub helpen dat zou echt top zijn Bedankt!

Piaggio zip 4t 2v
50cc
Bullet racing uitlaat
malossi vario kit
malossi luchtfilter
sport nokkenas
Probeer ook nog eens een ontgrensde cdi/bobine.
Dan kun je die factor uitsluiten.
 
Ducati Gele stekker is goed , (mits goed ingezaagd , en zaagsnede ge isoleert ) , dan is die beter dan Ducati grijs.
top ik ga het proberen en zal zien wat het doet
Post automatically merged:

Heeft hij dan wel op tijd zijn beurtjes gehad ?

Zo niet vervang dan ook de olie , en lucht en benzine filters . Kijk ook eens naar je v snaar en rolletjes als dat nog niet is gedaan.
Vergeet ook je tandwielbak olie niet te verversen. Je kan bij de meeste winkels een set kopen , om je scooter een beurtje te geven.
ik zal al dat eens proberen rolletjes waren al vervangen v snaar lijkt me nog goed lucht en benzine filter zal ik even bekijken
 
Back
Top