Piaggio zip 4t carb probleem

MPeters

Well-Known Member
beste mensen,

Ik heb laatst een zippie gekocht die een beetje vaag reed, als je vol gas wegtrekt krijgt hij of teveel of te weinig benzine en blubbert hij een beetje. Als hij eenmaal in de toeren zit rijd hij normaal.

Als je de scooter koud start en wegrijd rijdt hij perfect, maar zodra hij warm wordt begint hij weer met het bovengenoemde probleem. Dat inhouden doet hij ook als je ongeveer 60 rijd en het gas 3 seconden of langer loslaat als je dan weer gas open gooit houd hij in. Als je hem 1 sec loslaat en weer volgas geen probleem.

Ik heb gemerkt dat als het vlotterbakje leeg is de scooter top loopt, maar zodra het vlotterbakje vol is houd hij in tijdens rijden en loopt hij slecht stationair.

Ik hoop dat iemand misschien kan helpen of een idee heeft hiervoor.

SETUP:
CDI Ducati grijze stekker
Sproeier 80
6,5 gram rollen

Ps: Toen ik hem kocht zat er doorgezaagde snor cdi en sproeier 78 in, hij had dit probleem toen al
 
Advertisement - register to remove this

Probeer eens de Carburateur goed schoon te maken , doorblazen met Perslucht , of indien niet aanwezig ..Fietspomp , vergeet niet de sproeierbuis goed door te blazen , dat is de buis waar de Sproeier ingedraaid zit .
Tevens zou ik Sproeier 82 er in zetten. (is beter voor een ontgrensde Scooter ).
 
Probeer eens de Carburateur goed schoon te maken , doorblazen met Perslucht , of indien niet aanwezig ..Fietspomp , vergeet niet de sproeierbuis goed door te blazen , dat is de buis waar de Sproeier ingedraaid zit .
Tevens zou ik Sproeier 82 er in zetten. (is beter voor een ontgrensde Scooter ).

Heb de carb al 2 keer helemaal schoongeblazen helpt niet, sproeier 82 lijkt mij tegroot ofniet? Ik zal het proberen. Had laatst wel de choke eruit en toen liep hij goed omdat hij daar dan een beetje extra lucht kan pakken.
 
Back
Top