Piaggio Zip 4t 60cc BROM

Buschh

New Member
Hallo,

Ik wil graag 60cc monteren op mijn piaggio zip(brom), maar ik wil de top van 55 behouden. Is dit mogelijk of wordt hiervan de top automatisch hoger?

Kan ik niet gewoon 60cc erin doen met een begrensde cdi(brom cdi) zodat hij nogsteeds 55 loopt.

Als dit helemaal niet kan, wat zouden jullie dan doen om hem beter te laten trekken? Rolletjes zou kunnen maar ik heb het gevoel dat dit niet veel gaat uitmaken, natuurlijk lichter is minder kracht om naar buiten te duwen maar is het nou echt zo'n verschil?

Wat heb ik nu?
Vario eruit
Originele cilinder
Originele CDI

Wat wil ik?
60cc
top van 55
hard optrekken

-Buschh
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,
ik denk dat je bedoeld de vario ring ipv de vario. Als de vario eruit is rijd je scooter niet meer.
Maar als je een onbegrenste cdi koopt, dan loopt je scooter harder. En als je vervolgens lichtere rollen pakt word je top lager, dan trek je harder op. Maar dan heb je ook over toeren uiteindelijk.
ik durf niet te zeggen of je dan 55 km/h kan blijven rijden met een 60cc en een begrensde cdi
gr
aerox_
 
Met 60cc gaat hij denk ik toch wel harder.. De diameter van de zuiger is groter, dus de motor kan meer vermogen geven dus zal je harder als standaard gaan..

Beste is gewoon de originele cdi erin laten en dan een dunne vario ring erin houden..
Orginele zwarte stekker cdi is al een slome CDI..
Die met de gele stekker is een ducati sport CDI.. Als je die monteerd heb je teveel vermogen als hij tegen de vario ring komt..

Mocht het met de originele stekker CDI brom niet lukken, dan zou je een begrensde Snor CDI kunnen proberen..
 
Back
Top