Piaggio zip 4T 50cc

Jasper100

New Member
Beste forum leden,

Ik heb een Piaggio zip met een onbegrensde Ducati CDI.
Ik ben van plan om een beurtje te geven maar zou graag mijn trekkracht willen verbeteren.
Op dit moment is alles nog origineel ( behalve cdi dan ) heeft het zin om mijn rolletjes te vervangen naar lichter ?
En misschien een andere sproeier ?

Alvast bedankt voor de reacties

Gekke Henkie
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier 78 monteren en 7,5 gram rollen dat is mijn setup met een bregrensbare cdi die cdi reageert het zelfde als een doorgezaagde 45kmpu cdi

top is 70 op de teller Trekkracht is heerlijk zo op top alleen van 60 naar 70 iets langzamer
 
Sproeier 78 monteren en 7,5 gram rollen dat is mijn setup met een bregrensbare cdi die cdi reageert het zelfde als een doorgezaagde 45kmpu cdi

top is 70 op de teller Trekkracht is heerlijk zo op top alleen van 60 naar 70 iets langzamer
Is dit niet te veel verschil in verband dat er standaard 10 gr in zit ? dat is namelijk 15 gr verschil
 
Jup alleen word niet op openbare weg gebruikt ;)
in verband hier op dit forum geen advies mag gegeven op het opvoeren van snor meenden ik
Dat is correct maar zover ik weet zijn die regels van kracht op de snorfiets of die nu wel of niet op de openbareweg rijdt dus ik kan je niet verder helpen sorry
 
Het is nu toch gewoon een type scooter heeft niks meer te maken met snor toch
Jawel, snor vertanding en brom vertanding.

Zal sowieso als je handig bent een brom vertanding erin knallen.
Geeft een snellere optrek.

Een oude setup van mn snor zip: 7gr malossi rollen, witte malossi drukveer & sproeier 78/80 (ligt eraan hoe jou blok reageert)
 
Jawel, snor vertanding en brom vertanding.

Zal sowieso als je handig bent een brom vertanding erin knallen.
Geeft een snellere optrek.

Een oude setup van mn snor zip: 7gr malossi rollen, witte malossi drukveer & sproeier 78/80 (ligt eraan hoe jou blok reageert)
Uhh 4t 2000 heeft geen brom of snor vertanding alleen 2t
 
plus snor vertanding trekt beter dan brom alleen brom heeft een hogere top ;) inderdaad je rolletjes verlichten lijkt mij het makkelijkste dan gaat ie wel iets langzamer op top natuurlijk
 
Back
Top