Piaggio zip 4t 3v iget wheelie?

DaKiwiXd

New Member
Hi ik heb een zip iget en momenteel is dit mijn setup
Malossi multivar
7.5g rollen
witte drukveer

Nu wil ik graag wheelies oefenen maar buiten om dat het deels mijn incompetentie kan zijn hoe kan ik meer trekkracht / snellere acceleratie krijgen zodat het wat makkelijker gaat zonder dat mijn topsnelheid boven de 54 gaat want liever geen WOK. x)

btw binnenkort heb ik er een RVS voorbocht met universele akra demper, hoe goed helpt dat met acceleratie?
 
Advertisement - register to remove this

Hi ik heb een zip iget en momenteel is dit mijn setup
Malossi multivar
7.5g rollen
witte drukveer

Nu wil ik graag wheelies oefenen maar buiten om dat het deels mijn incompetentie kan zijn hoe kan ik meer trekkracht / snellere acceleratie krijgen zodat het wat makkelijker gaat zonder dat mijn topsnelheid boven de 54 gaat want liever geen WOK. x)

btw binnenkort heb ik er een RVS voorbocht met universele akra demper, hoe goed helpt dat met acceleratie?
je vermogen gaat wss alleen maar achteruit met een andere uitlaat
 
Met die setup alleen gaat een zip iget al makkelijk om hoog en is der weinig kans dat je achter over slaat, als je te veel vermogen heb en je nog wheelie oefent is een klapper maken gegarandeerd en zonde van je nieuwe scooter, en als je echt een klein beetje meer trekkracht wil zou je nog je rolletjes iets in gewicht kunnen verlagen maar dit gaat te kosten van je top speed
 
Setup is inderdaad top man als t hiermee niet lukt dan ligt t aan jou .en koop bij de multivar ook de ventilvar
 
Last edited:
Hi ik heb een zip iget en momenteel is dit mijn setup
Malossi multivar
7.5g rollen
witte drukveer

Nu wil ik graag wheelies oefenen maar buiten om dat het deels mijn incompetentie kan zijn hoe kan ik meer trekkracht / snellere acceleratie krijgen zodat het wat makkelijker gaat zonder dat mijn topsnelheid boven de 54 gaat want liever geen WOK. x)

btw binnenkort heb ik er een RVS voorbocht met universele akra demper, hoe goed helpt dat met acceleratie?
Setup is inderdaad top man als t hiermee niet lukt dan ligt t aan jou .en koop bij de multivar ook de ventilvar
maar is het ech mogelijk om wheelies te doen op een Iget ?

Want ik heb namelijk al de setup wat DaKiwiXd heeft maar t lukt me nog steeds niet enige tips

Want ik ga max 51 maar maakt dat wat uit.
 
met een injectie ga je gewoon geen wheelies kunnen leren als die 50cc blijft , als t je lukt ben je gewoon n god want is gw bijna niet te doen en al helemaal niet als beginner!! dus nee ga er niet vanuit dat t je lukt. niet om je te ontmoedigen maar is de harde waarheid. en wat hierboven werd gezegd van echt n top setup is onzin.
 
met een injectie ga je gewoon geen wheelies kunnen leren als die 50cc blijft , als t je lukt ben je gewoon n god want is gw bijna niet te doen en al helemaal niet als beginner!! dus nee ga er niet vanuit dat t je lukt. niet om je te ontmoedigen maar is de harde waarheid. en wat hierboven werd gezegd van echt n top setup is onzin.
Dankjewel maat temminste iemand die eerlijk is!

Maar kan je met een 4T wel wheelies oefennen.
 
met een injectie ga je gewoon geen wheelies kunnen leren als die 50cc blijft , als t je lukt ben je gewoon n god want is gw bijna niet te doen en al helemaal niet als beginner!! dus nee ga er niet vanuit dat t je lukt. niet om je te ontmoedigen maar is de harde waarheid. en wat hierboven werd gezegd van echt n top setup is onzin.
Uhhhh ik heb tog wel gwn wheelies geleerd op me snor zip 4t injectie die 25ging
 
Hi ik heb een zip iget en momenteel is dit mijn setup
Malossi multivar
7.5g rollen
witte drukveer

Nu wil ik graag wheelies oefenen maar buiten om dat het deels mijn incompetentie kan zijn hoe kan ik meer trekkracht / snellere acceleratie krijgen zodat het wat makkelijker gaat zonder dat mijn topsnelheid boven de 54 gaat want liever geen WOK. x)

btw binnenkort heb ik er een RVS voorbocht met universele akra demper, hoe goed helpt dat met acceleratie?
deze setup is inderdaad goed, meer oefenen, ik heb een snor iget zip orgineel en maatje van me kan hier echt wel goede wheelies mee. Dus ik zou zeggen oefenen
 
Back
Top