This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Piaggio zip 4t 2v maakt Ratelend geluid en rijd niet goed

180cc runnner

New Member
heyy ben nieuw hier heb een probleem met me zip 4takt 2v hij rijd max 15/25 maakt een zo een ratel en tikkend geluid bij de cilinder of de onsteking Vario ring is er uit en een ontgrensde cdi 6.5 malossi rollen en een sproeier 78 voor de rest is die origineel hij behaalt zijn topsnelheid niet rijd ook heel traag naar de 20 hij heeft dus vermogen verlies iemand tips?

-Kleppen gesteld inlaat 10 uitlaat 15
-nieuwe bougie
-carb gereinigd
-Ketting gespannen
-onderhouds beurt gehad
 
Het minste wat ik aan zou schaffen , om schade te voorkomen , is een vliegwiel trekker , of je moet in de gelegenheid zijn er zelf één te maken van een dik stuk plat , waar je gaten in boort . Die in je vliegwiel passen , en een bout om te drukken . Op tijd zetten hoef je niet , gaat via de pickup , en nokje op je vliegwiel , wat maar op één manier kan .
 

Post automatically merged:

Ziet deze zuiger er goed uit? Komt Witte rook uit de uitlaat verder trekt die ook wel beetje traag op gaat traag naar de topsnelheid top ongeveer 36/38
Post automatically merged:


Post automatically merged:

Hier komt er ook lucht uit komt van de ontstekings kap scooter wilt alleen uit vallen als ik die slang dicht houd anders valt die niet uit
 
Last edited: