Piaggio zip 4t 2v 50cc

Lorenzo P

Active Member
Dus een nieuwe achterband verder en nogsteeds loopt mijn zip 62 op de teller. Ik heb nu zelfs een doorgezaagde cdi geprobeerd met exact het zelfde resultaat dus conclusie het probleem is absoluut niet in mijn begrenzer te vinden en ook niet meer in mijn banden.

Nu zijn laatst door een monteur mijn kleppen opnieuw ingeslepen en ook nieuwe klepseals toegepast en ook kleppengesteld. En ook zijn mijn subframe lagers gereviseerd. Daarvoor is mijn hele motorblok eraf geweest voor die ingreep liep die 72 op mijn teller met sproeier 75 en 6,1 gram malossi rollen dus perfect. Maar daarna nog maar 62 op de teller.

Ook heb ik gekeken of de achterrem aanloopt en ook de voorrem allebei de gevallen lopen perfect dus mankeert er ook niets aan.

Nogmaals de afstelling
Malossi multivario voor zip 4t met de 6,1 gram rollen witte drukveer en alle andere onderdelen behalve uiteraard de varioring.
Sproeier 78
Turbokit 2v uitlaat zonder db killer.
50cc standaard.

Maar ik zag ook vandaag nog hele witte rook uit mijn uitlaat blazen dat kan niet kloppen lijkt mij ik tank altijd keurig euro 98 e5 en altijd controleer ik mijn oliepeil of die exact op de fabrieksaangeven waarde is je zou bijna zeggen dat er dan toch iets met de kleppen is.
Nu viel mij wel op dat er veel olie onder de kleppendeksel was en ook dat mijn kabel vanuit de kabelboom die op de cdi is verbonden ook onder de olie zat en ook de bobine kabel vanuit de cdi.

Ik ben een beetje einde raad en al een hoop euro's verder ik snap er absoluut niets van wat het nog moet kunnen zijn maar nogmaals het probleem is ontstaan nadat het motorblok eraf is geweest en opnieuw vast gezet is
 
Advertisement - register to remove this

een open uitlaat is stukken leuker rijden
kan leuk zijn kwa geluid, maar naast dat je er aandacht mee krijgt van onze blauwe vrienden, haalt het ook het vermogen onderuit van je blok, bij een gy6 blok met 90cc met een 90cc kop, zou ik zeggen oke. maar je krijgt juist meer herrie en minder vermogen
 
Back
Top