Piaggio zip 4t 2v 50cc 2011 80+ laten lopen

J87

New Member
Iemand een idee hoe ik mijn piaggio zip 4t 2v 50cc 2011 80+ Op de teller kan laten lopen zonder een grotere cilinder te monteren? Momenteel loopt hij 60-65 en 72 met wind mee. Met een 82 sproeier 6,1gr rollen cdi begrenzer met afstandsbediening. De rest is standaard

Advertisement - register to remove this

Maar ik heb nu een begrenzer van begrenzer.nl met afstandsbediening een 82 sproeier 6,1 gr rollen als ik er een multivar inzet van malossi en de witte drukveer gaat dat dan überhaupt verschil hebben aangezien de multivar malossi lichter is dan de originele vario. Hij loopt nu namelijk 65 en 72 wind mee

Maar ik heb nu een begrenzer van begrenzer.nl met afstandsbediening een 82 sproeier 6,1 gr rollen als ik er een multivar inzet van malossi en de witte drukveer gaat dat dan überhaupt verschil hebben aangezien de multivar malossi lichter is dan de originele vario. Hij loopt nu namelijk 65 en 72 wind mee
Een nokkenas zal nihil effect hebben maar de multivar is wel een aanrader dan zal je rond 70 gaan zonder windmee en dan kom je uiteindelijk dichterbij de de 80 die je hoopt verder kan je je lucht filter vervangen voor een racelichtfilter als je persee eigenwijs meer kracht wilt (niet aanteraden door lastige water afvoer en dergelijke)

Back