ktdubbelw

2takt blijft het beste mien jong
Hey mensen, ik heb laatst een sito plus lang onder mn zip gegooid en nu dipt ie heel zwaar onderin, wordt na vijf minuten klere warm en blijft langzaam toeren maken terwijl ik gas los heb (gaskabel zit niet klem had ik gezien)

De setup betreft is alles standaard op de uitlaat na en alle begrenzers zijn eruit gehaald.

alle hulp is welkom!
 
Advertisement - register to remove this

Ja sproeier moet groter met een sito plus. En andere rolletjes

Ik ben er overigens niet meer zo kapot van die dingen. Je verwacht dat zo`n uitlaat precies hetzelfde doet als origineel.
De extra prestaties bij goed afstellen zijn mooi mee genomen.. Maar het dramatische brandstof verbruik vind ik toch wel minder.
Misschien dat ze het beter doen op een 4takt en verbruik zeer netjes blijft. Maar voor een 2t vind ik het niet een efficiente standaard uitlaat.
 
Ja sproeier moet groter met een sito plus. En andere rolletjes

Ik ben er overigens niet meer zo kapot van die dingen. Je verwacht dat zo`n uitlaat precies hetzelfde doet als origineel.
De extra prestaties bij goed afstellen zijn mooi mee genomen.. Maar het dramatische brandstof verbruik vind ik toch wel minder.
Misschien dat ze het beter doen op een 4takt en verbruik zeer netjes blijft. Maar voor een 2t vind ik het niet een efficiente standaard uitlaat.
Ik heb dus ondertussen wat ingeslagen en veranderd: mn membraam was glad en zaten nog metalen plaatjes in, dus ik heb snel wat vl carbon plaatjes geplaatst, daarnaast mn rolletjes naar 5,5 gr verwisseld (maakt een klein beetje overtoeren met de standaard trek en drukveer) en sproeier 66 of 68 geprobeerd en doet het nu een stuk beter.

nu nog een vraagje enige tips met wat ik nu nog kan doen aan de overbrengen qua trek en druk veren?

PS, eurokit heeft wel een beetje gelijk want het verbruik is wel omhoog gegaan met die ontgrendsde bocht maar aangezien ik een 2t rijd kijk ik daar niet zo naar om

nogmaals dank voor alle reacties!
 
misschien iets zwaardere rollen, veder of Malossi witte drukveer of geel, en over trekveren gw setje van Malossi bestellen en proberen. voor sproeier maat kun je je bougie aflezen als je dat nog niet wist
 
Back
Top