Piaggio zip 2t remlicht blijft branden

PiaggioMonteurNLD

New Member
Hallo allemaal,
Ik heb een Piaggio zip 4t 2016 omgebouwd naar een 2t. Ik heb daarvoor een nieuwe originele piaggio zip 2t kabelboom erop gezet, ik heb nu te maken met een aantal problemen:
1. Remlicht blijft constant branden en als ik rem gaat het remlicht uit ipv aan. (Remschakelaars bij remhevels allebei gecontroleerd en zijn nog goed, ook heb ik geprobeerd ze anders aan te sluiten maar hielp niet)
2. Knipperlicht werkt niet
3.Mijn startmotor werkt niet. (Aparte + kabel van de claxon verbonden met de knop van de startmotor toen deed hij het wel maar dan ging mijn benzine lampje branden als ik de rem in kneep)

Alles sloot gewoon aan op de stekkers, alles zit op de juiste plek aangesloten en ik heb de originele nieuwe spanningsregelaar voor piaggio zip 2t erop zitten.
Ik heb alleen de stekker van de ontsteking om moeten solderen omdat ik oud type blok heb en dus oud type ontsteking.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Dan hoor ik het graag.

Mvg,
D
 
Advertisement - register to remove this

Update: Ik heb het probleem gevonden!:)
Doordat de stekker van de olietank niet was aangesloten (omdat ik geen olietank heb en op brommix rijdt) deden al deze dingen het niet, als beveiliging denk ik dat je niet zonder olie kan rijden. Ik heb 2 kabels nu doorverbonden in de stekker en alles werkt nu perfect!:grinning:
 
Hoe heb je dat stekkertje verbonden heb namelijk het zelfde probleem waarschijnlijk rijd namelijk ook op brommix
Post automatically merged:

Update: Ik heb het probleem gevonden!:)
Doordat de stekker van de olietank niet was aangesloten (omdat ik geen olietank heb en op brommix rijdt) deden al deze dingen het niet, als beveiliging denk ik dat je niet zonder olie kan rijden. Ik heb 2 kabels nu doorverbonden in de stekker en alles werkt nu perfect!:grinning:
Hoe heb je dat stekkertje aangesloten heb waarschijnlijk het zelfde probleem
 
Back
Top