Piaggio zip 25km/h sneller laten optrekken/rijden

Tric

Member
Beste, ik heb mijn varioring uit mijn scooter gehaald. Hij rijdt nu 35 ipv 25. Maar hij trekt heeel langzaam op. Ik zou graag sneller optrekken. Nu is mijn vraag wat zou ik het beste monteren? Ik heb gelezen dat blijkbaar dr polley het beste is? Ik ben nog maar een beginnende scooterrijder ik weet er nog niet heel veel vanaf. Is er iemand die tips voor me heeft?
 
Advertisement - register to remove this

Beste, ik heb mijn varioring uit mijn scooter gehaald. Hij rijdt nu 35 ipv 25. Maar hij trekt heeel langzaam op. Ik zou graag sneller optrekken. Nu is mijn vraag wat zou ik het beste monteren? Ik heb gelezen dat blijkbaar dr polley het beste is? Ik ben nog maar een beginnende scooterrijder ik weet er nog niet heel veel vanaf. Is er iemand die tips voor me heeft?
welke scooter ? 2t 4t 4t injectie? setup momenteel?
 
Bedankt voor je antwoord ik zal malossi nemen. Is dit de juiste? https://www.cityparts.nl/variateur-...pYv42MIZzSmGBebAqnY-2mA08-3vJ9UUaAgdDEALw_wcB
volgensmij als je hem koopt op joeyschaar.nl en je geeft door dat je een iget heb dan vervangt hij de rolletjes in de set automatisch met de goeie rollen. zag ik in een video. dus ik zou hem daar kopen.
Post automatically merged:

volgensmij als je hem koopt op joeyschaar.nl en je geeft door dat je een iget heb dan vervangt hij de rolletjes in de set automatisch met de goeie rollen. zag ik in een video. dus ik zou hem daar kopen.
hoewel de multivar weinig effect heeft op een snor! maar als je echt heel graag wilt kijken of het werkt moet je het doen. maar zodra je topsnelheid maar 35 kmp is en je de originele ecu houd in de scooter zou hij denkt ik nooit heel veel meer trek kracht krijgen
 
volgensmij als je hem koopt op joeyschaar.nl en je geeft door dat je een iget heb dan vervangt hij de rolletjes in de set automatisch met de goeie rollen. zag ik in een video. dus ik zou hem daar kopen.
Post automatically merged:


hoewel de multivar weinig effect heeft op een snor! maar als je echt heel graag wilt kijken of het werkt moet je het doen. maar zodra je topsnelheid maar 35 kmp is en je de originele ecu houd in de scooter zou hij denkt ik nooit heel veel meer trek kracht krijgen
Wat zijn dan de juiste rolletjes voor een iget?
Post automatically merged:

Wat zijn dan de juiste rolletjes voor een iget?
En eerder vermelde je dat ik strakkere trekveren nodig had. Welke zou je me aanraden?
 
Ik heb al heel wat video’s van hem bekeken maar vgm doet hij vooral met brom ipv snor
volgensmij juist grotendeel snor
Ik zou het gewoon lekker zo laten en er strakkere veren op zetten, scheelt veel geld. Want veel beter optrekken gaat niet lukken zolang hij ook op snelheid begrensd is
met 8.4 gram malossi rollen zou die ook beter moeten trekken staat in de video van joeyschaar.
 
Back
Top