Piaggio Zip 2000 schade

tk-92

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje zouden jullie, zaterdagnacht heb ik een aanrijding gehad, hierdoor is mijn voorkap gedeeltelijk afgebroken, en voorspatbord. Nou staat ook mijn stuur een beetje scheef zou die de voorvork zijn of slechts een kwestie van terugzetten net als bij je fiets.

Mijn vraag aan jullie was of jullie een schatting konden maken van het totale schadebedrag, nieuwe voorkap dus, voorspatbord. en stuur staat waarscheinlijk alleen wat scheef. Ik wil de reparatie graag laten uitvoeren in een scooterzaak dat maakt het schatten dus voor mij wat lastiger.

Aangezien ik nu niet in staat ben daarlangs te gaan vanwege een tijdelijk rijverbod besloot ik de vraag hier maar te plaatsen.

MvG,

Timos Krabben.
 
Advertisement - register to remove this

dat kunnen wij onmogelijk zeggen , het is namelijk zo dat het schadebedrag niet perse word gemaakt door de onderdeelprijzen alleen.

en onderdeelprijzen varieren nogal , en dus moet je bij de dealer zijn die je voor ogen hebt.

ook het werkplaatstarief etc. is heel erg verschillend.

EN vanaf hier valt niet te zien wat er allemaal kapot is , want bij het loshalen komt er vaak nog meer aan het licht dan er zo is te zien.

dus onmogelijk om te zeggen wat dat gaat kosten..

daarnaast , moet je het zelf betalen of word het verzekerd? dat maakt ook nogal een verschil..
 
Back
Top