Piaggio Zip 2000 4t start niet

Seqyy

New Member
Hallo,

Na een meeting van vorige week wilde ik mijn scooter in de avond starten alleen starten hij niet meer en tot op hede toe heb ik het probleem nog steeds niet achterhaalt. Ik heb bijna alle mogelijke logische problemen uitgesteld. Carbrateur schoongemaakt, Sproeiers gecheckt, bougie vervangen, of hij benzine kreeg, olie gepeilt en bij gevuld, of hij vonkt, zonder lucht filter proberen te starten. Al deze genoemde mogelijke oorzaken zijn het niet. Iemand anders enig idee wat het zou kunnen zijn of mogelijk het zelfde probleem gehad.

Nogmaals het gaat hier om een Piaggio Zip Snor 4t waarvan alleen de varioring is verwijderd.

Advertisement - register to remove this

eurokit

Well-Known Member
Staff member
Kijk eens of de krukas keeringen niet eruit liggen, versleten zijn, of nat zijn geworden van benzine en olie?
Daarna hebben we geen idee wat je allemaal met die scooter hebt gedaan bij die meeting. En of je er vaker wat minder zuinig ermee bent.
Ook zou je eens de gemonteerde sproeier maat er even bij kunnen vermelden en of dat de bougie wel vonkt of niet.

Begrensd kan je sproeier 75 prima laten zitten.. In het geval dat hij wat harder loopt raad ik aan om op ze minst 78 erin te zetten.

Advertisement - register to remove this