Hoi, ik heb een zip 172cc H2O. Hij start heel moeilijk. En enkel alleen met choke. Als hij start, en laat hem even lopen en ik zet choke uit valt hij weg. Hij loopt dan meestal enkele secondes nog stationair maar als je gas geeft krijg je een bwaap geluid en valt hij weg. De luchtslang is ver dichtgeknepen omdat hij een scherpe bocht moet maken. Kan het hier aan liggen? Bedankt alvast voor de hulp.
Hoi, ik heb een zip 172cc H2O. Hij start heel moeilijk. En enkel alleen met choke. Als hij start, en laat hem even lopen en ik zet choke uit valt hij weg. Hij loopt dan meestal enkele secondes nog stationair maar als je gas geeft krijg je een bwaap geluid en valt hij weg. De luchtslang is ver dichtgeknepen omdat hij een scherpe bocht moet maken. Kan het hier aan liggen? Bedankt alvast voor de hulp.
Ja knik kan er dus niet uit.. omdat het een grote carburateur is moet ie een hele scherpe bocht maken en daarom heeft ie altijd een knik.. kan enkel proberen een korter en smaller buisje erop te zetten die heb ik wel
Zal.er toch maar wat.voor verzinnen want je krijgt nu gewoon niet genoeg lucht. Als ik je keel dicht knijp en je bijna geen lucht krijgt.dan kun je ook niet veel. Zo moet je het bekijken. En dat de.knik er volgens jou niet uitkan is natuurlijk onzin maar kost je waarschijnlijk te veel moeite, in principe zou je met een compleet 180cc blok wel ver moeten komen zonder die slang dicht te knijpen. Probeer hem eens via de andere kant te leiden
Zal.er toch maar wat.voor verzinnen want je krijgt nu gewoon niet genoeg lucht. Als ik je keel dicht knijp en je bijna geen lucht krijgt.dan kun je ook niet veel. Zo moet je het bekijken. En dat de.knik er volgens jou niet uitkan is natuurlijk onzin maar kost je waarschijnlijk te veel moeite, in principe zou je met een compleet 180cc blok wel ver moeten komen zonder die slang dicht te knijpen. Probeer hem eens via de andere kant te leiden
Ik heb er zelf een paar.omgebouwd en heb nooit ergens problemen gehad met.de luchtslang die geknikt zit of zat. Maar.maak eens een foto als je wil dan zal ik mn hersens er ff op los laten
Ik heb er zelf een paar.omgebouwd en heb nooit ergens problemen gehad met.de luchtslang die geknikt zit of zat. Maar.maak eens een foto als je wil dan zal ik mn hersens er ff op los laten
Ik heb er zelf een paar.omgebouwd en heb nooit ergens problemen gehad met.de luchtslang die geknikt zit of zat. Maar.maak eens een foto als je wil dan zal ik mn hersens er ff op los laten
Ik kan het een beetje uitleggen. Doordat de carburateur breder is en dus verder richting het achterwiel staat dan een andere soort carb. Moet de slang een scherpere bocht maken dan normaal. Hier zal heus wel een oplossing voor zijn maar heb zelf geen idee...
Ik kan het een beetje uitleggen. Doordat de carburateur breder is en dus verder richting het achterwiel staat dan een andere soort carb. Moet de slang een scherpere bocht maken dan normaal. Hier zal heus wel een oplossing voor zijn maar heb zelf geen idee...