Piaggio uitlaat rot, vervanger kiezen.

Robbinm

Well-Known Member
Mijn scooter is nu ruim een jaar oud, het is een Gilera DNA RST 50.
De uitlaat die er standaard onder zit is niet mooi meer. Hij zit onder de roest.

Ik ben alvast wat aan het orienteren voor een nieuw uitlaatje.

Ik rijd helemaal standaard, op de varioring na. Welke van de onderstaande uitlaten raden jullie aan?

Laser X-Pro Chroom
Technigas Next-R Chroom
Giannelli Cr Extra Chroom
Stage 6 Pro Replica Chroom

Worden er rollen bij geleverd?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zou eerder een sito plus pakken. Begrenzing eruit halen en dan loopt ie al goed met sproeier wat groter te maken en de bij geleverde afstelling te monteren.
 
Maar een Sito Plus, dat roest toch gewoon weer even snel weg? Dat wil ik een beetje voorkomen namelijk. Als hij wat harder gaat is het ook niet erg.
 
denk je dat een chroom uitlaat niet roest dan? maakt geen ruk uit..

als je een uitlaat netjes houdt blijft ie ook lang netjes , Sito plus is imo een van de uitlaten die lang mooi kan blijven.

mja, in de winter rot alles je eronder weg..

ik zou persoonlijk geen 1 van allen uit deze lijst nemen btw.
 
als het puur om het uitzicht gaat
waarom zandstraal of schuur je je uitlaat dan niet gewoon?
motip heeft ook hitte bestendige verf
mvg Cé
 
Inderdaad, de roestige plekken had ik al geschuurd en met die verf behandeld, en het komt er gewoon doorheen gebaggert.
Kan je nagaan, heb ik dat extra luchttoevoerslangetje er ook al afgehaalt waardoor die minder heet word..

Naja, als het zover is gooi ik er wel een sito plus onder.
Moet ik dan een andere sproeier? En gaat hij dan ook harder? Als dat zo is zal ik er ook wel andere rollen in moeten gooien.

Er zijn vervangingsuitlaten van verschillende merken, is de Sito Plus dan nog steeds de beste keuze? Hij moet lekker stil blijven, of ie harder gaat boeit me geen bal. (is alleen een pluspunt)
 
sitoplus is iig goed spul , de sproeier hoef je meestal niet te vervangen ,de rollen soms wel.

mja , dat is gewoon een kwestie van erop zetten en even proberen.
 
Back
Top