Piaggio Typhoon 125cc

Rikkert123

New Member
Beste lezers,
ik ben van plan een volledig originele piaggio typhoon 125cc met duitse papieren uit 1997 te halen, als ik deze in moet voeren op nl kenteken moet hij natuurlijk gekeurd worden bij de rdw. mijn vraag is of dit problemen kan veroorzaken omdat het al een oude motor is en de regels misschien veranderd zijn. ook ben ik bekend met het feit dat ik een bpm bedrag moet betalen maar dat is voor oude toestellen niet zoveel.

hopelijk kan iemand met ervaring met motors invoeren mij hiermee helpen.

Advertisement - register to remove this

Een voertuig hoeft alleen aan de eisen te voldoen die toen geldig waren.

In jou geval dus 1997. Die eisen kan je terugvinden op de site van het rdw.

Als je bijvoorbeeld een oude auto invoert zonder katalysator, hoeft die nu niet ineens een katalysator te hebben en aan allerlei moderne eisen te voldoen.

Het bpm verhaal heb ik weer niet zo veel verstand van, maar ik kan me niet voorstellen dat dat heel veel zou zijn. Kan je volgens mij berekenen op de site van de belastingdienst.

Een voertuig hoeft alleen aan de eisen te voldoen die toen geldig waren.

In jou geval dus 1997. Die eisen kan je terugvinden op de site van het rdw.

Als je bijvoorbeeld een oude auto invoert zonder katalysator, hoeft die nu niet ineens een katalysator te hebben en aan allerlei moderne eisen te voldoen.
ah, thanks. ik zal is op die site rond gaan kijken.
iemand anders nog met slechte ervaringen over dingen invoeren bij t rdw toevallig?

Ik heb dus eigenlijk bijna alleen ervaring met autos, maar zon groot verschil is dat niet.

Het blijft toch ook echt wel heel afhankelijk van wie je treft. De een is echt een zeiker, de ander vind het mooi om te zien en is niet zo (heel) moeilijk.

En natuurlijk moet het altijd gewoon in orde zijn, maar voor sommige mensen is het nooit goed.

Back