piaggio skipper 125

jason3071

New Member
Ik heb een piaggio skipper 125 blok onder een zip gezet maar ik krijg maar geen vonk. Ik heb een nieuwe ontsteking erin gezet en nog steeds niks de kabelboom heb ik aangepast en alles goed aangesloten. weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?
 
Advertisement - register to remove this

weet iemand misschien waar dit aan kan liggen?
@jason3071 ,

iemand die hier een antwoord op kan geven moet onmiddelijk een staatslot gaan kopen en ook eentje voor mijzelf.

Je komt met een Dr. Frankenstein scooter, hebt zelf het 1 en ander geknutseld aan de kabelboom en ontsteking.
Je beweert alles goed te hebben gedaan en je hebt toch geen vonk.

Lees je eigen tekst eens en denk eens, bij jezelf, goed na hoeveel gegevens je ons hebt gegeven om op jouw vraag een fatsoenlijk antwoord te geven?

In iedergeval als ik jouw tekst lees, komen er bij mij meer vraagtekens dan antwoorden!

Namelijk:

Welke Zip?
Welke Skipper?
Welke kabelboom?
Welke ontsteking?
Welke cdi?
Welke spanningsregelaar?
Wat heb je aangepast aan de kabelboom?
Hoe heb je de boel aan mekaar geknoopt?

Zoek de juiste elektrische schema's erbij van beide scooters, post deze hier en geef een gedetailleerd antwoord op bovenstaande vragen en we zien verder.
 
Als Dr. Frankenstein een pees aan een bloedvat heeft verbonden en een bot met een darm kan er heel veel misgaan.
We kunnen veel speculeren wat zou kunnen zijn maar dat TS maar eerst eens uitlegt hoe de vork precies in de steel zit.
 
@jason3071 ,

iemand die hier een antwoord op kan geven moet onmiddelijk een staatslot gaan kopen en ook eentje voor mijzelf.

Je komt met een Dr. Frankenstein scooter, hebt zelf het 1 en ander geknutseld aan de kabelboom en ontsteking.
Je beweert alles goed te hebben gedaan en je hebt toch geen vonk.

Lees je eigen tekst eens en denk eens, bij jezelf, goed na hoeveel gegevens je ons hebt gegeven om op jouw vraag een fatsoenlijk antwoord te geven?

In iedergeval als ik jouw tekst lees, komen er bij mij meer vraagtekens dan antwoorden!

Namelijk:

Welke Zip?
Welke Skipper?
Welke kabelboom?
Welke ontsteking?
Welke cdi?
Welke spanningsregelaar?
Wat heb je aangepast aan de kabelboom?
Hoe heb je de boel aan mekaar geknoopt?

Zoek de juiste elektrische schema's erbij van beide scooters, post deze hier en geef een gedetailleerd antwoord op bovenstaande vragen en we zien verder.
Piaggio zip 4takt 2015
kabelboom van de zip 4t (geknipt en verbonden met ontsteking groen op groen, geel op zwart, en geel op grijs/blauwe)
cdi is van mitsuba 2099
spanningsregelaar is vgm ook nog van de zip 4t (ducati engine)
ontsteking is orgineel van skr (staat facind op de achterkant)
het is een skr blok geen lx bouwjaar tussen 1996 en 1999
 
Back
Top