Piaggio quartz 2t

Piaggioquartz

New Member
Jo mensen ik heb een piaggio 2t en ik had hem net weer inelkaar gezet dus dacht eindelijk ff starten kijken hoe die loopt en opeens hield hij er mee op na een poos lopen kwam erachter dat er geen koelvloeistof in zat dus ik dacht een warmloper
Ik haal de cilinder eraf blijkt niks aan de hand te zijn behalve paar krassen op de cilinder wat gewoon slijtage is dus ben benieuwd wat er aan de hand is t laatste wat ik hoop dat er is dat ik me krukas moet vervangen waar ik totaal geen zin in heb dus misschien kan een van jullie mij hierbij helpen zou ik heel tof vinden

En nu hij toch kapot is wil ik er een andere setup op zetten zat zelf te denken aan een dr 70cc is gewoon prima maar wat moet er allemaal bij en kan ik met een orginele uitlaat sito plus rijden dan heeft hij wel minder vermogen maar ik hou wel een beetje van demping nog ik ga de scooter gebruiken als dagelijks vervoer dus wil een beetje iets betrouwbaars hebben en niet al te duur richt prijs wat ik wil uitgeven rond 300euro aan onderdelen dan heb je al behoorlijk wat goeie onderdelen

Ik zie graag verschillende setups verschijnen en wat er gebeurd is met me scooter

Alvast heel erg bedankt alle kleine beetjes helpen dit is me eerste echte project scooter en vind het intressant en heb niet veel mensen om me heen die mij hierbij kunnen helpen dus ik heb heel internet afgezocht en er dtaat vanalles dus dacht ff het forum op duiken zie dat er hier heel veel hulpzame mensen zijn.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top