Piaggio/puch typhoon toeter

nickyhaze

Well-Known Member
Hallo ik heb een probleem gisteren deed mn toeter het nog gewoon, maar sinds vanochtend maakt mn toeter een ploppend geluid, hoe kan dit, aan mn accu ligt t niet (pas nieuw). En ik heb ook een nieuwe toeter gekocht en dat hielp ook niet.

Hoe verhelp ik dit probleem??

iig bedankt

Nicky

Last edited:
Advertisement - register to remove this

nickyhaze said:
Hallo ik heb een probleem gisteren deed mn toeter het nog gewoon, maar sinds vanochtend maakt mn toeter een ploppend geluid, hoe kan dit, aan mn accu ligt t niet (pas nieuw). En ik heb ook een nieuwe toeter gekocht en dat hielp ook niet.

Hoe verhelp ik dit probleem??

iig bedankt

Nicky

het ligt niet aan de batterij en niet aan de toeter zoals je zei. dus dan heb je nog de bekabeling, de drukknop, de bevestiging dat je nog es ff kan controleren :)

TerroRLaG said:
het ligt niet aan de batterij en niet aan de toeter zoals je zei. dus dan heb je nog de bekabeling, de drukknop, de bevestiging dat je nog es ff kan controleren :)

Massa.. Aansluitingen van accu enz enz idd..
Je hebt deze vraag trouwens al gesteld. Tis niet toegestaan om te cross posten :)

Last edited:
Kutzooi, ik probeerde net mn toeter te testen ik had alles goed aangesloten, begint die toeter ineens te roken (doorgebrande spoel denk ik)
Nog tips, aan de aarde en draadjes en schakelaar ligt t iig niet?? :S?

nickyhaze said:
Kutzooi, ik probeerde net mn toeter te testen ik had alles goed aangesloten, begint die toeter ineens te roken (doorgebrande spoel denk ik)
Nog tips, aan de aarde en draadjes en schakelaar ligt t iig niet?? :S?

als de polen slecht aangesloten zijn op uw schakelaar kan hij verlies hebben, wat betekend dat er minder naar uw toeter zelf gaat, maar dan zou je het wel duidelijk moeten horen dat hij minder presteert. aangezien em rookt zal dat waarschijnlijk niet het verlies liggen, dus schakelaar lijkt mij al ok :). heeft die nieuwe batterij mss meer amperes of hogere stroom ?

Back