Piaggio NRG raar geluid

PiaggioNrg1

New Member
Gisteren toen ik met hem ging rijden heb ik had gegeven toen is hij ineens uitgevallen en sinds dien is er een geluid gekomen dat harder is dan de uitlaat en als ik gas wil geven begint hij ook te fluiten iemand enig idee wat dit kan zijn?
 

Attachments

  • 71CA3C0B-79E4-4C79-9D79-07FDBF6FF720.jpeg
    71CA3C0B-79E4-4C79-9D79-07FDBF6FF720.jpeg
    135.9 KB · Views: 11
  • 218B3C65-4979-4493-AB57-9554F592ADD8.jpeg
    218B3C65-4979-4493-AB57-9554F592ADD8.jpeg
    155.7 KB · Views: 11
Advertisement - register to remove this

Als ik het zo hoor ,lijkt er iets aan te lopen , heb je al eens achter je vario deksel gekeken ?
Nog niet
Post automatically merged:

Als ik het zo hoor ,lijkt er iets aan te lopen , heb je al eens achter je vario deksel gekeken ?
Waar zou ik precies naar moeten kijken dan achter mijn vario deksel want het geluid komt echt van de kap die ik filmde, sorry heb hier niet veel verstand van haha
 
Last edited:
Ik vind om precies te zeggen waar een bepaald geluid vandaan komt altijd lastig te zeggen , kun je het vliegwiel op en neer bewegen , ik bedoel heb je speling op je lagers , dan zou de binnen kant van het vliegwiel aan kunnen lopen op je spoelen , dan zou je hem moeten demonteren.
Wat je nodig hebt hiervoor is een vliegwieltrekker. Als het geluid hier zuiver vandaan komt zou ik hem zeker demonteren . kan ook een boutje losgelopen zijn of iets anders tussen zitten . Zou niet meer de motor laten lopen tot je iets vindt
 
Doet mij denken aan een versleten/beschadigd krukas lager. Niet smal end of big end, maar een van de zijlagers.
Ik hoop voor je dat het wat anders is..
 
Back
Top